Újabb Instagram történetek
A statisztikák azt mutatják, hogy megérte lekoppintani a Snapchat Stories funkcióját az Instagramnak. Az Instagram Stories napi aktív felhasználók száma elérte a 150milliót! Ez azt jelenti, hogy többen használják, mint a Pinterestet vagy a LinkedIn-t egy hónap alatt! Nem semmi! Te is köztük vagy?
1,5 millióan alakították át Instagram profiljukat üzleti profilra, mivel az Insights-ban már különböző adatokat, statisztikákat is láthatunk. Például hogy hány embert értünk el, hányan kattintottak a képünkre, a válaszok és a kilépések számát is.
Megjelentek a Storiesban a hirdetések is, de szerencsére nem zavaróak (egyelőre). Két történet között maximum 15 másodpercesek lehetnek és nem visznek át (még) másik felületre. Onnan tudjuk, hogy egy hirdetést látunk, hogy alatta megjelenik a Sponsored felirat. Egyelőre csak néhány nagyobb cég (Maybelline NY, Nike) teszteli ezt a lehetőséget, de hamarosan mi is meghirdethetjük a kis történeteinket.
Amíg mi ezekre az újdonságokra készülünk, a Snapchat már mesterséges intelligenciával teszi hatékonyabbá hirdetéseit és sok számos újdonságot tesztelnek. Kíváncsian várjuk! :)