2018. máj 25.

3+1 tipp a rajongóbázisod felpörgetéséhez

írta: BDóra.
3+1 tipp a rajongóbázisod felpörgetéséhez

backlit-clouds-dusk-853168.jpgÚgy érzed, hogy stagnál a rajongóbázisod és nehezen tudod aktivitásra bírni őket? Adunk néhány tippet, amivel meghozhatod a kedvüket ismét az oldaladhoz.

Törekedni kell ugyanis arra, hogy interakciót tudjunk kiváltani a követőkből, mert ha ez megtörténik, utána már könnyebben fog összefutni velünk a hírfolyamában is. A meglévő követők aktivizálása várhatóan új embereket is be fog vonzani az oldalunkra, ami nem titkolt célunk is egyben. Így mindenképpen érdemes foglalkozni az aktivizálással.

 

1, Indíts nyereményjátékot!

Ez pozitívan szokott elsülni, mert általában szeretnek játszani az emberek. Ajánl fel több nyereményt, így még nagyobb eséllyel fognak játszani, hiszen nagyobb esélyt látnak arra, hogy nyerhetnek.

Egy korábbi bejegyzésünkben összefoglaltuk, hogy hogyan kell szabályos nyereményjátékot készíteni.

Ezt mindenképpen olvasd el, mielőtt belevágsz: http://kozossegi-media-mindenkinek.blog.hu/2018/01/22/igy_indits_hivatalos_nyeremenyjatekot_hogy_ne_torolje_le_a_fb

 

2, Humoros, érzelmekre ható bejegyzések

mester.JPGAttól függően, hogy milyen témájú az oldalad és a célközönséged, néha napján megengedhetsz magadnak egy kis humort is a bejegyzések közt. Természetesen ezzel érdemes vigyázni, hogy senki számára ne legyen sértő, illetve ne adjunk ezzel a szokásos bejegyzéseink színvonala alá. 

 

Az érzelmekre ható bejegyzéseknél lehet gondolni babás, kisgyermekes képekre, kisállatokra, esetleg magával ragadó tájképekre is.

 

3, Indíts szavazást!

Egy étteremnél nagyszerű interakció növelő bejegyzés lehet, ha készítünk egy kollázst, ahol feltesszük a kérdést, hogy Te melyik ételt rendelnéd ebédre? A válasz lehetőségeket jelöljük a, b, c, d, betűkkel és ha egy kicsit humorosak szeretnénk lenni, akkor beteszünk még egy „e” válasz lehetőséget is, ahol a „mindegyiket ;)” adjuk még meg.

 

4, Videók

Idén hódítanak a videók, élő videók, így érdemes végig gondolni, hogy a saját témádon belül milyen videós lehetőségeket tudsz elképzelni. A termékeknél és a szolgáltatásoknál is pozitív visszajelzés szokott születni a videókkal kapcsolatban, hiszen például egy webáruháznál vagy egy online oktatást kínáló cégnél a videós opció nem elhanyagolható.

Egy korábbi bejegyzésünkben összefoglaltuk, hogyan érdemes növelni az eladásokat videók segítségével:

http://kozossegi-media-mindenkinek.blog.hu/2018/01/28/igy_noveld_videokkal_az_eladasaidat

 

Te melyik eszközt veted be elsőként?

Szólj hozzá

tartalommarketing