2018. júl 09.

8 tipp online értékesítésed növelésére

írta: BDóra.
8 tipp online értékesítésed növelésére

adolescent-bag-beautiful-919436.jpgA piac egyre telítettebb és nagyon sokan értékesítenek már az online térben, amivel egyre nehezebb felvenni a versenyt, de ha ügyesek vagyunk, akkor ez sem lehetetlen!

Nézzük, hogy hirdetéseken és a hírleveleken kívül még milyen ötleteket lehet bevetni, amivel sikeresen tudod majd növelni az online eladásaidat.

  • Ingyenes kiszállítás – legyen egy nap a hónapban, amikor ingyenes kiszállításos akciót hirdetsz, biztos lehetsz benne, hogy meg fog ugrani azon a napon a vásárlás. Ne mindig ugyanarra a napra tervezd, mert akkor hozzászoknak a vásárlók tudni fogják, hogy melyik napon kell leadni a rendelést, de ha random napot adsz meg hónapról hónapra, akkor muszáj figyelemmel kísérniük az oldaladat, nehogy lemaradjanak a kedvezményről!

 

  • Időszakos promóciók – érdemes minden hónapban kitalálni valami akciót, ami lehet termék kedvezmény, végösszeg kedvezmény, +ajándék, stb. A lényeg, hogy az érdeklődő lássa, hogy itt kedvezménnyel is tud vásárolni, ha figyeli az oldalt.

 

  • Visszafizetési garancia – ez azt sugallja, hogy nagyon biztosak vagyunk a termékünk minőségében, így bizalmat váltunk ki a vásárlóból.

 

  • Letölthető tananyagok – nagyszerű behúzó erő, ahol érdekes információkat tudunk megosztani, de mégsem a leglényegesebbeket. Viszont ha jól csináltuk, akkor felkeltettük annyira az érdeklődést, hogy visszatérnek még és vásárolni fognak tőlünk.

 

  • Megfelelő színek használata – fontos, hogy az oldal színvilága tetszetős és egységben legyen a termékünkkel vagy szolgáltatásunkkal. A színek már a tudatalattinkban dolgoznak, és számos pszichológiai hatást képesek kiváltani belőlünk. Egy korábbi blogbejegyzésünkben írtunk is a színek erejéről a marketingben, olvass bele bátran ITT.

 

  • Törzsvásárlói rendszer kialakítása – mindenki szereti, ha egy olyan rendszerhez tud csatlakozni, amivel jól jár. Próbáljuk meg úgy kialakítani, hogy ne rögtön kerüljön bele a vásárló, hanem egy bizonyos vásárlási összeg fölött és utána olyan kedvezményekben részesülhessen, ami miatt megéri a program előtti összeg elköltése. Így van egyfajta VIP csoport, amihez jó, ha tartozik érzés alakul ki a vásárlóban.

 

  • Nyereményjátékok – kevés ember van, aki ne szeretne játszani, főleg, ha valami jó dolgot nyerhet a végén. A közösségi médiában néhány apróbb szabály betartásával könnyen indítható. Ha elég ügyesek vagyunk és hasznos a nyeremény, akkor lehet, hogy nem is kell fizetőssé tenni a bejegyzést, hiszen annyi hozzászólást és megosztást fog kapni, hogy nagyon megugrik majd az organikus elérése a posztnak az oldalon.

 

  • Kövessük figyelemmel a konkurenciát! – Ezt nem szabad elfelejteni, hiszen belefuthatunk olyan ötletekbe, amelyeket ha kicsit átalakítunk, akkor számunkra is sikeresek tudnak lenni. Nem szabad lemaradunk, mert sajnos ezzel vásárlókat veszíthetünk!

 

Bátran próbáld ki a fentieket, de ha lehet ne egyszerre többet, szépen lassan, mindig csak egyet vezessél be, hogy lásd melyik milyen hatást gyakorol a vállalkozásodra. Így le tudod vonni a következtetést, hogy melyik volt a legsikeresebb marketingelem.

Szólj hozzá

hirdetés vásárlás ösztönzés hirdetéskezelés MARKETING