2018. júl 30.

A változatosság gyönyörködtet a posztolásnál is! ;)

írta: K.Klarissza
A változatosság gyönyörködtet a posztolásnál is! ;)

images.pngKi ne ismerné a "Változatosság gyönyörködtet" eredetileg latin szállóigét, amely a Facebbokon megjelenő posztjainkra is igaz! Akkor jó ugyanis az oldalad, ha változatos, érdekes tartalmakkal tudod megtölteni - ha valójában ugyanazt a témát, de mégis százféleképpen tálalod!

Erre szerencsére a Facebook számtalan lehetőséget biztosít nekünk, amit célszerű is mind kipróbálnunk.

Fontos meghatároznunk az oldalunk aktuális célját, ami lehet:

  • rajongószerzés
  • imázsnövelés
  • vásárlásra való ösztönzés

Bármelyiket is választod az alkalmazott képnek és a weboldalad linkjének minden egyes posztnál óriási szerepe van!

A feltöltött kép legyen:

  • nagyméretű
  • jó minőségű
  • témába illő, de a legfontosabb:
  • vonzza oda mindenki tekintetét!

Ha ez megvan, használj egy rövid, tömör leírást hozzá, ami még érdekesebbé teszi a látottakat és arra készteti az olvasót, hogy az általad kihelyezett linkre kattintson! A sortörések segítségével még átláthatóbbá teheted a posztot, ráadásul a fehér háttér odavonzza a tekintetet.

Ezeket persze színesítheted hangulatjelekkel, különböző szimbólumokkal és az elérhetőséget növelheted hashtagek használatával. Fontos azonban, hogy ne vidd túlzásba!

Ha sok képet szeretnél feltölteni egyszerre, az elsőre helyezd a legnagyobb hangsúlyt, de lényeges, hogy mindegyik kép keltsen kíváncsiságot a következő megtekintéséhez.

Ha komolyabb hangvételű az oldalad, akkor is célszerű havonta legalább egy viccesebb posztot beépíteni, lehet ez egy MÉM, vagy egy poén, ami kicsit eltérő a megszokottól.

Bátran használj az oldalon videókat is, ami nagyon szép számokat tud produkálni, arra viszont számíts, hogy a Facebook videók megtekintés száma - khm, egy kicsit "kozmetikázva" van az oldalon, így vásárló kevés lesz belőle.

A videóra azonban egy jó alternatíva lehet a Facebook vetítés funkciója, ahol maximum 10 képből tudsz egy kisfilmet készíteni, szabadon variálható váltási idővel és készen kínált aláfestőzenékkel tarkítva!

Nagyon jó interakciót érhetsz el, ha egy-egy posztban követőidhez zárt kérdéseket szegezel, amikre különféle választási alternatívákat kínálsz.

Végezetül, akkor tegyünk ki egy képet, osszunk meg egy videót, ha aktuális!

Hiszen gondoljunk csak bele, egy tál, gőzölgő húslevesről késztett kép ebédidő előtt lesz a legütősebb! ;) 

 

 

 

Szólj hozzá

posztok tartalommarketing