Milyen Facebook hirdetést használhatok az éttermem népszerűsítésére?
A megfelelő képes és videós tartalmakon túl nem szabad elmenni a hirdetések mellet sem. Hiszen fontos, hogy a telített piacon minél inkább előtérben legyünk és ránk essen a választás, amikor megéheznek az emberek.
A Facebook egy nagyon jó lehetőség az éttermek számára is, mivel országos, regionális és helyi szinten is célozhatóak, így abszolút meg lehet találni a számunkra legmegfelelőbb célközönséget. Akár konkrét irányítószámot is meg lehet célozni, vagy az emberek tartózkodási helye alapján is kínálhatunk releváns hirdetéseket.
Milyen lehetőségek vannak hirdetések tekintetében?
- Készíts rövid, hírfolyambeli videós hirdetéseket körülbelül 15 másodperceseket. Ez az a hossz, amit leginkább megnéznek még az emberek, ezzel az egész üzenet célba ér. Jól használhatóak tévéreklámok kiegészítéseként, az amerikai fiatalok körében a 18-24 éves korosztályban 37%-al több fiatalt érnek el a tévéhez képest. Fontos, hogy nem csak a Facebook-on tudod futtatni a hirdetéseket, hanem az Instagram-on és az Audience Network-ben is.
- A galéria formátumú kreatív hirdetés is jól használható, mivel több terméket is meg lehet jeleníteni benne és akár egy rövid történet elmesélésére is kiváló. 10 kártyát is fel lehet használni képes vagy videós megjelenítéshez.
- Az Instagram felületről elég kevés a vásárlási szándék, viszont tökéletes felület ahhoz, hogy remek képi világot teremtsünk az éttermünkről. Ezzel növelve márkánk népszerűsítését. Itt se szabad megfeledkezni a hirdetésekről, amelyeket a Facebook hirdetési kezelőjéből kell elindítani.
- Vonzd be a vevőket a „Boltlátogatás” céllal, amely a több telephellyel működő vállalkozások számára a leghasznosabb. Az éttermektől akár az autókereskedésekig, széles körben ajánlott a használata. A hirdetést éppen néző személyhez igazodik a tartalom, így a számára legrelevánsabb telephelyet, térképet, felhívásgombot és szöveget fogja mutatni a hirdetés. Kép, galéria és videós formátumban is ismertté teheted éttermed. Közvetlenül a hírfolyamból is küldhetnek üzenetet vagy fel is hívhatják a vállalkozásunkat a felhívásgomb beállításával.
- Facebook dinamikus hirdetései a termékkatalógus feltöltése után maguktól dolgoznak azon, hogy elérjék azokat a személyeket, akik érdeklődést mutattak webhelyeden, az alkalmazásodban vagy valahol máshol az interneten. Magad állíthatod, hogy milyen hosszú ideig szeretnéd ezt a hirdetési típust használni. Továbbá érdeklődésüknek megfelelő termékeket mutat a hirdetés azoknak, akik még nem léptek kapcsolatba vállalkozásoddal.
- Ha gondolkozol alkalmazásban, akkor jó, ha tudod, hogy ehhez is tudsz alkalmazástelepítési hirdetést készíteni, amivel fel tudod venni azokkal a kapcsolatot, akik valószínűleg telepíteni fogják az alkalmazásodat. Facebook-on, Instagram-on és az Audience Network-ben is megjeleníthető a hirdetés, ahol közvetlenül a Google Play, App Store és a Kindle Fire áruházba irányítja a hirdetés az érdeklődőt.
Te melyik megoldást használod és melyiket fogod először bevetni?
Forrás:
https://www.facebook.com/business/learn/facebook-create-ad-carousel-ads
https://www.facebook.com/business/learn/facebook-create-ad-video-ads
https://www.facebook.com/business/industries/restaurants
https://www.facebook.com/business/products/ads/instagram-ads
https://www.facebook.com/business/a/drive-store-visits