Mesélj el egy történetet carousel hirdetéseiddel!
Mi a carousel?
Egy olyan hirdetési forma, amikor 3-5 hirdetést egy görgethető egységgé vonhatsz össze. Valószínűleg láttál már hasonlót, csak nem tudtad, hogy az az.
Carouselek 2015 óta léteznek, úgyhogy ez a hirdetési típus viszonylag még fiatal, de a Facebook állítása szerint 30-50%-kal jobban teljesítenek, mint a sima képek. Meggyőző igaz?
De mégis miért megy ennyire a hype?
- látványosak: több lehetőség rejlik benne, jobban megfogja a célközönséget, mint egy darab fénykép
- interaktívak: mintha azt mondaná “nézz végig”. Gördíthesőségével arra ösztönzi a felhasználókat, hogy megnézzék mi van a többi képen
...és most nézzük, mire is lehet használni!
-
Emelj ki egy terméket!
Darabold fel a termékedet ábrázoló fotót úgy, hogy a csempék kirajzolják a teljes képet! Ezzel olyasmi érzetet alakíthatsz ki vásárlóidban, mintha a kezükben fognák az adott dolgot.
-
Mutasd meg, hogy hogyan kell használni!
Az alábbi példában nagyon jól láthatjuk, milyen jól el lehet magyarázni valaminek a működését, milyen könnyű, praktikus, stb.
-
Ossz meg hasznos tanácsokat és cikkeket!
Micsoda remek dolog az imázsépítésre! Megmutathatod szakértelmedet, arról nem is beszélve, hogy kiépíted a bizalmat a célközönségedben. Adj, hogy kaphass! ;)
-
Meséld el a történeted!
Néhány kulisszatitkot is megoszthatsz, jól fog elsülni! A személyesebb tartalmak mindig jól működnek. Az alábbi példában is a Pura Vida márka megmutatta, hogy Costa Rica-i kézműveseknek teremt munkalehetőséget. Milyen szimpatikus, igaz?
-
Meséld el ügyfeleid történeteit/tapasztalatait!
A Project Repat egy olyan cég, akik régi pólókból készítenek paplanokat. Ötletes módon a vásárlóktól kapott képekből készített carouselt, ami hihetletlen eredményeket hozott. Az emberek meglátták, hogy akár ők is szerepelhetnek a képeket, elkezdték megosztani a tartalmat, a cég pedig több, mint száz plusz fényképet kapott.
Amikre még figyelj:
✅ Tematikus, egymáshoz illő képeket válassz!
✅ Legyen összehangolva a színvilág!
✅ A szöveg is passzoljon az egészhez!
❌ Ne ész és cél nélkül vágj bele a dologba!
❌ Ne az jöjjön le az egészből, hogy csak eladni szeretnél!
❌ Kerüld a “vedd meg most” és hasonló kifejezéseket!
Források:
https://sproutsocial.com/insights/facebook-carousel-ads/
https://www.facebook.com/business/news/7-ways-to-use-carousel-ads