2019. jún 11.

Hogyan kezdjünk neki egy Facebook hirdetésnek?

írta: Horváth.Szilveszter
Hogyan kezdjünk neki egy Facebook hirdetésnek?

facebook_hirdetes.jpgA Facebook hirdetések 3 szintből állnak:

  • Kampány (Campaign)
  • Hirdetéssorozat (AdSet)
  • Hirdetés (Ad).

Minden egyes kampány több hirdetéssorozatot, és minden egyes hirdetéssorozat több hirdetést is tartalmazhat. Ha például egy kampányod 3 hirdetéssorozatból áll és mindegyikben van 1-1 hirdetés, akkor 1+1+1=3 hirdetésed lesz.

Válasszuk ki először is a kampány célját!

Egy kampánynak lényeges, hogy csak egy célja legyen. Fontos, hogy végiggondoljuk mit szeretnénk. Vevőket bevonzani? Látogatottságot növelni? Brandet építeni?

Bármi is legyen a kampányod célja, egy pár szempontot mindig érdemes figyelembe venned a hirdetéseid elkészítése előtt.

Készíts kiemelkedően jó tartalmat!

Minél jobb tartalmat gyártasz (cikket, képet, videót, Facebook live-ot, stb), annál nagyobb az esélye, hogy mások is megosztják azt a saját oldalukon. Így lényegében ingyenesen juthatsz el még több emberhez.

Problémamegoldás

Az emberek életük során folyamatosan problémákba ütköznek. Milyen hálás, ha épp te tudod megoldani az egyik problémájukat!

Maradj emberi!

Nyugodtan legyél olyan a követőiddel, mint a barátaiddal. A közösségi média nem az a felület, ahol túlzottan udvariaskodnod kellene. Viccelődj, legyél humoros, legyél emberközeli! Persze ezek abban az esetben érvényesek, ha a célközönséget vevő az ilyesfajta viselkedésre.

Használj Call To Action tartalmakat!

A CTA (Call to Action) egyszerűen egy felhívás arra a következő lépésre, amit a követőiddel el szeretnél végeztetni. Például lájkolj, iratkozz fel, oszd meg, kövess be, regisztrálj.

Mérések

Ha látod, hogy mi teljesít rosszul, akkor azt is tudni fogod, hogyan javíthatnád ki a hibákat. Lényeges, hogy folyamatosan mérd a tartalmaid teljesítését, így tudhatod meg, hogy jó úton haladsz.

Ha a hirdetéseket végiggondolod legalább ezen szempontok szerint, máris egy nagyon fontos lépést megtettél annak érdekében, hogy eredményesebb lehessenek a hirdetéseid.

 

Szólj hozzá

hirdetéskezelés