2019. nov 14.

4 módszer vállalkozásod automatizálásához

írta: K.Klarissza
4 módszer vállalkozásod automatizálásához

turn-on-2917047_1280.jpgMint cégtulajdonos nyilván szeretnéd ellenőrizni a vállalkozásod mindennapi folyamatait. Óriási segítség, ha olyan alkalmazottakkal dolgozol együtt, akik tisztában vannak a közösségi média stratégiákkal, rendszeresen töltenek néhány órát ötleteléssel a következő marketing kampányra, illetve,  ha olyan megbízható számviteli osztállyal rendelkezel, mely gondoskodik a számlákról, adókövetelményekről és hasonlókról.

Másrészt az automatizálásnak is megvan a maga szépsége. A megfelelő digitális eszközökkel, a rendszerintegrációval és az AI-vezérelt megoldásokkal a vállalkozások ténylegesen felszabadíthatják idejük nagy részét és a felszabadult munkaidőt más területekbe fektethetik. Így a nagyobb termelékenységet szem előtt tartva egyre több vállalkozás használja ki az automatizálás adta lehetőségeket.

Íme, néhány automatizálási folyamat, amelyet Te is bevezethetsz saját vállalkozásodnál:

Ügyfélszolgálat chatbotok segítségével

El tudod képzelni, mennyivel csökkenthetnéd üzleti költségeidet, ha tevékenységednek bizonyos területét megváltoztatnád? Például, ha az éjszakai műszakban működő ügyfélszolgálati munkatársak a vállalkozásod más területein hasznosíthatnák tudásukat?

Úgy tűnik, hogy 2020-ig az összes felhasználó kommunikációjának 85% -át chatbotok fogják kezelni, ezáltal már most uralkodó és rendkívül megbízható választás az összes iparágban működő vállalkozás számára. Elfogulatlanok, semlegesek, és nem veszítik el a türelmüket egy különösen szeszélyes ügyféllel szemben sem, tehát soha nem kell aggódnod szolgáltatásaik minősége miatt. Nem is beszélve arról, hogy megakadályozzák az ügyfelek kérdéseire adott válaszok hosszú késleltetését, és segítenek nekik a problémák gyors és hatékony megoldásában. Mindez növeli az ügyfelek elégedettségét, és végül lojalitását a cég iránt, tehát ezzel az automatizálással céged termelékenysége is szépen növekszik.

Nézd meg a mi díjnyertes chatbotjainkat itt!

Fizetési automatizálás

A késedelmes és sikertelen fizetések, a számlázással kapcsolatos problémák minden vállalkozás legrosszabb rémálma. Az ügyfelek a pénzügyi alapok, amelyek lehetővé teszik, hogy fizetést tudj adni az alkalmazottaknak, fedezd szállítói és beszállítói költségeidet, valamint sok más kiadást, amelyek szükségesek vállalkozásod fenntartásához.

Függetlenül attól, hogy előfizetésen alapuló üzleti vállalkozást működtetsz, vagy rendszeresen számlázol az ügyfeleknek a termékekért, szolgáltatásokért, megvalósíthatsz közvetlen beszedési megoldásokat, amelyek segítenek fenntartani a pénzforgalmat és automatizálni a kifizetéseket. Beépíthetsz számos fizetési módot, hogy minden ügyfeled elégedett legyen, és biztonságos fizetési platformot használjon a bizalom és a tartós kapcsolat biztosítása érdekében. Hagyd, hogy szoftver végezze el az ezzel kapcsolatos feladatokat, hogy a pénzügyi részleged a vállalkozás számára relevánsabb feladatokra összpontosíthasson!

A közösségi média feladatok ütemezése

A közösségi platformokat minden vállalkozás igyekszik a lehető legnagyobb mértékben kihasználni. Valljuk be, a közösségi média nem csak a márkaépítéshez szükséges ismereteket, de kreativitást is igényel a tartalomkészítéshez, nem is beszélve arról a plusz időről, melyet a kommentek, és üzenetek kezelése jelent. Szerencsére manapság a legtöbb modern vállalat egyszerű, de hatékony ütemezési eszközöket használ, amelyek célja az ilyen feladatok megkönnyítése.

Targetálás

Nem számít, mennyi mindent tudsz már ügyfeleidről, és mennyit finomítottál a fizetési folyamatokon, mindig merülhetnek fel problémák. Időnként ezek jelentősen csökkenthetők, ha az e-kereskedelemben bevált gyakorlatokat alkalmazod, mint például a fizetés átláthatósága (nincs rejtett költség, ha a fizetés oldalra kerülnek).

Ha minden más kudarcot vall, és semmilyen módon nem tudsz rájönni, mi késztette az ügyfelet a kosár elhagyására, e-mailben küldhetsz emlékeztetőt, hogy a kosárban van egy tétele, amely rá vár. Ez azonban időigényes feladat lehet az értékesítési és marketing csapatok számára, így az e-mail adatbázissal párosított újracélzási eszközökkel automatikusan emlékeztetőket küldhetsz egy meghatározott időkereten belül, hogy csökkentsd a kosár elhagyását. Ezen felül emlékeztetheted az ügyfeleket közvetlenül a webhelyen AI-vezérelt chatbotokon keresztül, és ellenőrizheted, hogy vannak-e kérdéseik.

Az automatizálás nagyszerű módja tehát annak, hogy racionalizálja a műveleteket, és hatékonyan elossza a munkaterhelést. Noha a vállalkozásnak számos más szegmense van, amelyet automatizálhat, ezekkel kezdheti a legfontosabb szegmenseket a termelékenység növelése és az üzlet zökkenőmentes működése érdekében.

Forrás: https://chatbotnewsdaily.com/4-ways-to-automate-your-business-86045a1b3506

Szólj hozzá

automatizálás ügyfél