Miről posztolj márciusban? Hoztunk néhány tippet!
Elérkezett a március és hoztunk Neked pár ötletet, hogy milyen témákkal tudod feldobni közösségi média kommunikációdat!
Aktualitások
Természetesen nem szabad megfeledkezni az ünnepekről és a világnapokról, amelyek kapcsolódnak márkádhoz valamilyen módon. Ezekből remek és aktuális bejegyzéseket készíthetsz. A felhasználók kedvelik a friss és időszerű tartalmakat, így az elérésedet megdobhatja, ha jó időben csapsz le egy témára.
Világnapok
Például tudtad, hogy március 13-án lesz az alvás világnapja? Ez rengeteg szektorban jó témalehetőség! Hoteled van? Töltsék Nálad az alvás napját és pihenjék ki magukat csendes, frissítő környezetben, kényelmes ágyakon! Egészséggel foglalkozol? Számolj be követőidnek ezen alkalomból az elengedő alvás fontosságáról és jótékony hatásairól!
A március 17-ére eső Szent Patrik nap vagy a 22-én tartandó víz világnapja, a 23-ai nemzetközi kölyökkutya nap, a 27-i színház világnap, illetve a 30-ai orvosok napja is remek témákat adhat egyes márkáknak. Sőt, a listánk még csak nem is teljes, csupán párat emeltünk ki a márciusban tartott nemzetközi és világnapok sorából, ugyanis már körülbelül minden egyes napra jut egy.
Jó ötlet, ha az egyes ünnepeket humorosan közelíted meg, azonban óvakodj az embereket érzékenyen érintő alkalmak esetében, mert könnyen egy botrány kellős közepén találhatod magadat, ha akaratlanul is megsértesz valakit vagy átlépsz a jóízlés határain kívülre.
Ünnepek
Főleg külföldön népszerűek az egész hónapon át tartó ünnepek és figyelemfelhívó kampányok, azonban ezekből meríthetsz itthon is. Említünk pár példát, hogy március környékén mi van terítéken: tudatosság hónapja a delfinekre is és a koffeinre is tekintettel, a szociális munka hónapja, a nemzetközi fizikusok hete.
Közeledik a tavasz!
Hivatalosan március 20-án veszi kezdetét a tavasz, mely jó téma lehet közösségi oldalaidon, hiszen sokan várják már, hogy a hideg napokat felváltsák a napsütéses órák és elkezdjen virágba borulni a természet. A tavasz kapcsán csodálatos képekből is válogathatsz, mely segíthet a felhasználóknak az új évszakra hangolódni. Egyes márkáknak pedig különösen jó ez a téma, gondoljunk csak példaként a tavaszi nagytakarításra, a tavaszi fáradtság kipihenésére, virágok vásárlására otthonra, kirándulásra a friss levegőn, szabadban való sportolásra…
Te mely aktuális ünnepeket fogod felhasználni saját közösségi oldalaidon?
Forrás: https://sociallysorted.com.au/march-social-media-ideas/