2020. aug 28.

Ezeket a tippeket alkalmazd, ha sok érdeklődőt szeretnél!

írta: Szaller Nikolett
Ezeket a tippeket alkalmazd, ha sok érdeklődőt szeretnél!

ke_p1_13.pngVállalkozásod számára az érdeklődők ,,bevonzásához” az értékesítési tölcséred tudatosság és érdeklődés szakaszára kell nagy hangsúlyt fektetned, ha a hagyományos AIDA-modellt alkalmazod. Ebben a cikkben ellátunk hét olyan ötlettel, amelyek ügyes alkalmazásával tölcséred rövid időn belül csordultig lehet!

1. Ne ossz meg mélyreható információkat!

A kezdeti szakaszban a felhasználókat a túlzott mennyiségű információval történő ,,bombázás” felkészületlenül érheti. A termékeddel/szolgáltatásoddal kapcsolatos alaptudás nélkül az átadni kívánt komplex üzeneted rendkívül összezavarhatja őket. A marketingstratégiád elemeinek megfelelő időzítésére ezért érdemes legalább akkora figyelmet fordítanod, mint a mondanivalód minőségére.

2. Emeld ki, hogy miért vagy egyedi!

A felhasználói életút hosszának maximalizálásához két dolgot fontos szem előtt tartanod: biztosíts egyedi élményt, amely által versenyelőnyre tehetsz szert, valamint érdeklődőid számára különösen hasznos információkat ossz meg.

3. Fektess nagy hangsúlyt a weboldalad és a blogod minőségére!

A pozitív első benyomás keltése céljából alaposan kidolgozott tartalmaid látogatóid meggyőzésére szolgálhatnak, ezáltal az elköteleződésükhöz is sokkal közelebb kerülhetsz. Az ezen szakasz által nyújtott előnyöket számos más módszer segítségével is ki tudod használni: az érdeklődők számára az utat az online térben ,,akadálymentessé” teheted, tartalmaidat személyre szabhatod, ajánlhatsz az adott emberek érdeklődésének megfelelő anyagokat, valamint számodra kedvező lépésekre veheted rá őket.

4. Optimalizáld a keresőmotorokat!

Az organikus SEO és PPC kampányok esetén a keresőoptimalizálás remek választás lehet, ha különös hangsúlyt fektetsz a megfelelő kulcsszavak mellett a tartalom optimalizálására is.

5. Élj a közösségi média által kínált lehetőségekkel is!

A social felületek napjainkban az érdeklődők értékesítési tölcsérbe történő bejutásának ,,mágneseként” funkcionálnak. A tartalmaid megosztása a jól kiépített céges hálózatban, szoros kapcsolat létrehozása a véleményvezérekkel és a többi felhasználóval, továbbá beosztottjaid és vásárlóid támogató szavai az oldalaidon mind-mind hozzájárulhatnak ügyfélköröd bővítéséhez.

6. Létesíts kapcsolatot partnerhálózatokkal!

ke_p2_7.pngA partnerek kiegészítő termékeinek/szolgáltatásainak szerepét számos cég felismerte. A társcég blogján posztolni, közös webinart, élő eseményt vagy közösségi média kampányt szervezni szintén rendkívül sokat lendíthet vállalkozásod sikerén.

7. Aknázd ki az offline világ által kínált lehetőségeket!

A potenciális felhasználóid ,,megnyerése” egyéb módszerek segítségével is megvalósulhat: vásárok, bemutatók, illetve a postán kiküldött reklámanyagok szolgálhatják kreatív eszközök felhasználásával marketingcéljaid megvalósulását.

Ha értékesítési tölcséred a fenti tippek segítségével színültig töltöd érdeklődőkkel, a további szakaszok jól megválasztott stratégiáján keresztül számos elégedett visszatérő vásárlóval gazdagodhat vállalkozásod.

Források:

https://www.sugarcrm.com/blog/tips-for-generating-top-funnel-leads/

https://www.pexels.com/hu-hu/foto/emberek-no-pihenes-asztal-3769021/

https://www.pexels.com/hu-hu/foto/divat-emberek-fenyek-fenyfuzer-792777/

Szólj hozzá

marketing tipp ötletek értékesítés tippek értékesítési tölcsér