2020. okt 16.

Üzleti tippek az ünnepi időszakra II.

írta: petrapenovac
Üzleti tippek az ünnepi időszakra II.

Black Friday

Előző cikkünkben a Halloween-ről írtunk, ami megnyitja a sort az év végi ünnepi készülődésben és vásárlási lázban. Az október 31-i esemény önmagában még nem ad okot ajándékok vásárlására, azonban sok cég áll elő különleges ajánlatokkal, esetleg limitált termékekkel ebből az alkalomból, sőt, normál…

Tovább Szólj hozzá

marketing tipp ünnep ötletek tippek black friday

2020. okt 15.

Mi változott a Facebook hirdetésekben?

írta: petrapenovac
Mi változott a Facebook hirdetésekben?

Ha aktívan használod a Facebook hirdetéskezelőjét kampányok lebonyolítására, akkor megfigyelhetted, hogy igazán sok változás ment végbe a felületen mostanában. Ebből persze könnyebb a negatívumokat észrevenni, például azt, hogy sokkal több idő szükséges a hirdetések jóváhagyásához, gyakran ok nélkül…

Tovább Szólj hozzá

hirdetés változás újdonság 2020 hirdetéskezelés

2020. okt 14.

Te hallottál már a Twitchről?

írta: Sáringer Viktória
Te hallottál már a Twitchről?

Te hallottál már a Twitchről? Ha nem, ideje megismerkedni vele, mert egy piacvezető felületről van szó. Mi is ez? A Twitch egy online oldal, ami lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy élő adásokat vagy előre felvett videókat nézzenek. A téma elsősorban a videójátékok, a videójátékokkal játszó…

Tovább Szólj hozzá

stream videó pénzszerzés Twitch élő videó

2020. okt 13.

Drasztikusan lecsökkentek az organikus elérések

írta: Sáringer Viktória
Drasztikusan lecsökkentek az organikus elérések

Nem titok, hogy a legtöbb közösségi platform igyekszik olyan felépítésűvé formálni a felületét a márkák számára, ahol a fizetett tartalmak, hirdetések dominálnak. Azonban még mindig van esély a víz felett maradni organikusan is! Ha az organikus, vagyis nem fizetett tartalmakat nézzük meg…

Tovább Szólj hozzá

poszt hirdetés facebook aktivitás elérés posztok instagram Facebook posztolás Instagram organikus elérés

süti beállítások módosítása