2022. aug 23.

5 tipp az első 1000 Instagram követő megszerzéséhez

írta: K.Klarissza
5 tipp az első 1000 Instagram követő megszerzéséhez

cover_8_1.jpgNem titok, hogy az üzleti lehetőségek folyamatosan bővülnek az Instagramon. Az Instagram 1 milliárd aktív havi felhasználójának körülbelül 90%-a követ üzleti fiókot a platformon, és összesen több mint 200 millió üzleti fiók létezik. Ha azonban nem vagy híres, nagyon nehéz kemény munka nélkül hatalmas követőket gyűjteni a platformon.
Szerencsére viszont következetes munkával és kitartással viszonylag gyorsan gyűjthetsz akár 1000 minőségi követőt is Instagram profilodra. Ebben a cikkben megmutatunk 5 stratégiát, amelyek segítségével követőkre tehetsz szert.

1. Posztolj rendszeresen!

Célszerű előre gondolkozni és jó néhány nagyszerű bejegyzést elkészíteni. Ez azért is hasznos, mert ha nincs időd, vagy nem jut eszedbe semmi, amiről posztolnál, esetleg épp nyaralsz, ilyen esetekben előhúzhatsz 1-1 bejegyzést a talomból.
A közzétételi ütemterv megtervezésekor mindenképp tartsd szem előtt a posztod tartalmát és azt, hogy ki a célközönséged, mivel ez drasztikusan befolyásolhatja a közzétételek ütemezését és gyakoriságát.
 
Fontos, hogy ne ess kétségbe! Ez a folytonos kísérletezésekről, tesztelésekről szól, hiszen csak így tudhatod meg, mikor, mire, hogyan reagál a közönséged.

2. Írj lebilincselő, megosztható szövegeket!

Bár tudjuk, hogy az Instagram a képi és videós bejegyzések platformja, a bejegyzésekhez tartozó feliratok nagyon is lényeges részét képezik a posztok sikerességének. A folyamatosan nagyszerű feliratok nagy szerepet töltenek be a márka humanizálásában, a követők megnyerésében és a tartalmak megoszthatóbbá tételében – ezáltal nagyobb nyilvánosságot is kapnak.

Szeretnél többet megtudni a sikeres szövegezésről, az optimalizálásról, a felkapott tartalomtípusok alkalmazásáról és a követőid igényeinek való megfelelésről? KATTINTS CIKKÜNK FOLYTATÁSÁÉRT!

Szólj hozzá

tartalom online marketing ötlet tippek tanácsok következetesség elérés követő közösségi média marketing posztolás követőszerzés követőbázis tartalomtípus