2022. aug 25.

Hogyan érhetünk el több követőt az Instagramon 2022-ben?

írta: K.Klarissza
Hogyan érhetünk el több követőt az Instagramon 2022-ben?

cover_5_2.jpegEz azért nem olyan egyszerű kérdés, mert valójában több algoritmus is működik az alkalmazásban – mindegyiket úgy alakították ki, hogy olyan tartalmat jelenítsen meg, amelyről úgy gondolja, az alkalmazás felhasználóit nagyon érdekli.

Ezt szem előtt tartva viszont, ha megértjük, hogyan működnek valójában az egyes megfoghatatlan algoritmusok, személyre szabhatjuk tartalomstratégiánkat és még több követőt szerezhetünk a platformon.

Íme 6 módszer, mellyel növelhetjük követőink számát az Instagramon!

1. Bátorítsd követőidet minél több interakcióra az Instagram Stories matricákkal!

Az Instagram Stories matricáinak használata nagyszerű lehetőséget ad arra, hogy ösztönözd a közönség elköteleződését – és minél jobban elköteleződnek a bejegyzéseid által, annál jobban értékeli ezt majd az algoritmus is.

Rengeteg Instagram-matrica létezik, de erre a célra a szavazás, az emoji csúszka és a kérdésmatricák a legjobbak. 

A szavazás és az emoji csúszka matricák gyors és egyszerű elköteleződést jelentenek és szinte bármilyen vállalkozás vagy márka számára használhatóak.

A kérdésmatricák már nagyobb erőbefektetést igényelnek a felhasználók részéről, viszont nagy jók lehetnek a közönség valódi elköteleződésében, ami nagyon értékes az Instagram algoritmus számára.

2. Indíts beszélgetéseket lebilincselő feliratokkal és megjegyzésekkel!

Az Instagram megerősítette, mind a hozzászólások, mind a kedvelések fontosak a hírcsatornák rangsorolásánál – ezért nagyszerű ötlet, hogy minél többször bátorítsd valamilyen interakcióra a bejegyzéseidnél is követőidet!

Az Instagram-feliratokban elrejtett cselekvésre ösztönzés (CTA) elősegítheti a nagyobb interakciót.

Ez olyan egyszerű lehet, mint megkérni követőidet, hogy osszák meg gondolataikat, ha egyetértenek, koppintsanak duplán (like-olják), jelöljék meg egy barátjukat kommentben, vagy kattintsanak a biodban lévő linkre!

3. Optimalizáld a hashtag-stratégiát!

Ha hashtageket adsz hozzá a bejegyzéseidhez, az hatékony módja annak, hogy több embert érj el az Instagramon, ami azt jelenti, hogy az Instagram algoritmusa több felhasználónak mutatja meg a posztodat.

1_7_1.pngEgy jó hashtag-stratégiával nemcsak több embert érhetsz el, hanem olyan felhasználókat is, akik relevánsak a vállalkozásod szempontjából és még nem tartoznak a követőid közé.

Egy közelmúltbeli Later tanulmányban felfedezték, hogy a 30 hashtaget tartalmazó hírfolyambejegyzések érik el átlagosan a legmagasabb szintű elköteleződést.

4. Instagram-tartalmak keresztposztolása

Ha gyors és egyszerű elköteleződést keresel az algoritmus rangsorolásának növelése érdekében, az Instagram-tartalmak keresztposztolása remek kiindulópont.

2_5.jpgAhogy az Instagram nő, úgy nő folyamatosan a tartalmak megosztására alkalmas csatornák száma is.

Ráaásul az Instagram egyik új funkciója lehetővé teszi, hogy egy posztban ne csak megjelöljünk egy másik felhasználót, hanem bejegyzésünk az ő hírfolyamában is ugyanúgy megjelenjen. Ez remek lehetőség arra, hogy márkánk még több felhasználóhoz eljusson.

5. Kövesd nyomon az eredményeket!

Az Instagram algoritmus megfelelően való alkalmazásának egyik legmegbízhatóbb módja a tartalom Instagramon való teljesítményének nyomon követése és figyelemmel kísérése.

Ha jobban megérted, hogy mi működik (és mi nem), az segít egy finoman hangolt marketingterv elkészítésében, amely hosszú távon időt és erőfeszítést takarít meg.

Az Instagram algoritmus „feltörésének” leghatékonyabb módja tehát 2022-ben, ha követőiddel valódi kapcsolatot építesz és minél jobban bevonod őket a tartalmaidba – ez a márkáddal is csodákat tesz majd!

Készen állsz?

Forrás:

https://later.com/blog/how-instagram-algorithm-works

 

Szólj hozzá

sztorik optimalizálás stories feliratok algoritmus interakció matricák elemzések cta hashtag hashtag marketing Insta követőszerzés közösségi média stratégia Insta sztorik Insta tippek hashtag stratégia