2022. okt 16.

A hirdetéskezelő használata II. rész

írta: K.Klarissza
A hirdetéskezelő használata II. rész

cover_12_1.jpgAz előző cikkben megismerhetted a Hirdetéskezelő felépítését, funkcióit, valamint az első lépéseket a létrehozásához és használatához. Ha lemaradtál róla, ide kattintva tudod elolvasni!
Most pedig nézzük meg, hogyan határozzuk meg az üzleti célunknak megfelelő hirdetésünk elhelyezését.
A hirdetéselhelyezések határozzák meg, hogy hirdetéseink hol jelenjenek meg. Amikor létrehozunk egy hirdetést a Meta Ads Managerben, kiválaszthatjuk, hogy a Facebookon, a Messengeren, az Instagramon és/vagy az Audience Networkön jelenjen-e meg.
 
Az Audience Network lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy hirdetési kampányaikat harmadik féltől származó alkalmazások hálózatára is kiterjeszthessék, ezáltal hirdetésünk még több emberhez tud eljutni.
1_7_2.png
A közönségünk számára releváns hirdetéselhelyezések kiválasztása tehát segít elérni a felhasználókat azon a platformon, ahol a legtöbb időt töltik.

A továbbiakban szó esik az elhelyezési lehetőségekről és tippjeinket is megosztjuk a témában. A folytatáshoz KLIKK IDE!

Szólj hozzá

hirdetés reklám online marketing tippek meta tanácsok célközönség elhelyezés hirdetésbeállítás hirdetéskezelő közösségi média hirdetés