Hirdetés az Instagramon I. rész

A hirdetések segítségével elérhetsz olyanokat, akik valószínűleg aktivitást mutatnának a vállalkozásoddal kapcsolatban, többek között a tartózkodási helyük vagy az érdeklődési köreik alapján. Ha van üzleti fiókod az Instagramon, kiemelhetsz egy meglévő bejegyzést vagy történetet és így máris hirdetéssé alakíthatod.
Mielőtt azonban elkezdenénk az Instagramon történő hirdetést, van néhány teendőnk.
1. Alakítsd ki a jelenlétedet az Instagramon
A hitelesség kiemelten fontos az Instagram közösségben. Így hirdetés előtt mindenképpen fontos, hogy az összes lehetséges adat ki legyen töltve a profilodnál: válassz profilképet, adj meg elérhetőséget, webhely címet, e-mail címet és telefonszámot!
Ha ezzel megvagy, kezdj el tartalmakat gyártani az oldalra! A bejegyzések rendszeres közzétételével nem csak az Instagram algoritmusa érzékeli az aktivitásodat, hanem az oldaladra látogató felhasználók is.
2. Határozd meg a célodat
Mit szeretnél elérni a hirdetéseddel?
A célodat a SMART betűszó mentén határozd meg:
legyen konkrét (S = specific),
mérhető (M = measurable),
elérhető (A = achievable),
releváns (R = relevant) és
időben behatárolt (T= time-bound).
Instagram közösséget szeretnél kialakítani, növelnéd a webhelyed forgalmát vagy üzeneteket szeretnél kapni a potenciális ügyfelektől?
Íme néhány cél, amelyet beállíthatsz, amikor a tartalmadat hirdeted az Instagramon:
-
Az ismertség növelése: például 20 követő szerzése a következő héten
-
Több látogató szerzése a webhelyedhez: például 1000 új látogatás elérése a következő héten