Hogyan alkalmazd az együttműködési hirdetéseket? I. rész - PÉLDÁVAL
Ebben a cikkben áttekintjük az együttműködési hirdetéseket és megnézzük, hogyan használják a különféle márkák. Továbbá azt is megtudhatod, hogyan működnek együtt a dinamikus és az együttműködési hirdetések.
Együttműködési hirdetések
Ez a hirdetési forma tulajdonképpen lehetővé teszi a márkák számára, hogy a kiskereskedőkkel partneri viszonyt alakítsanak ki a hirdetési kampányok futtatása érdekében. Ezek a kampányok ösztönzik a márka termékeinek értékesítését a kereskedőhöz tartozó webhelyeken vagy alkalmazásokban.
Egyes márkák például termékeket gyártanak, mondjuk elektronikai cikkeket, de ezeket nem értékesítik közvetlenül a fogyasztóknak, inkább kiskereskedőkön keresztül értékesítenek. Ennek eredményeként a márkák nem irányítják az értékesítési helyet és nehezen mérhető közvetlen válaszkampányokat kell futtatniuk. Az együttműködési hirdetések segítségével azonban a márkák ösztönözhetik termékeik kiskereskedelmi partnertől való megvásárlását és könnyebben mérhetik hirdetéseik hatékonyságát.
Ez az alábbiak szerint történik:
- A márkák teljesítménymarketing kampányokat futtatnak a Metán az együttműködési hirdetéseken keresztül (Collaborative Ads).
- Amikor egy személy a hirdetésre koppint, a kereskedő webhelyére vagy alkalmazására kerül.
- A márkák optimalizálják kampányaikat és mérik a hirdetési kiadások megtérülését a kereskedő webhelyén vagy alkalmazásában vásárolt termékeik alapján.
Miért érdemes az együttműködési hirdetéseket használni?
A márka és a kiskereskedelmi partnerek közötti együttműködés mindkét fél számára előnyös. A kereskedők nagyobb forgalmat érhetnek el a webhelyükön vagy alkalmazásukban, míg a márkák kampányokat futtathatnak és mérhetik az eladásokat.
A Collaborative Ads segítségével egyszerűen futtathatunk teljesítménymarketing kampányokat személyre szabott kreatívokkal. Ezek a kampányok a partnerwebhelyeken és alkalmazásokban, vagy máshol az interneten - a böngészők érdeklődési körei alapján - automatikusan a megfelelő termékeket és a megfelelő vásárlókat társítják.