Érj el több embert hirdetéseiddel a megfelelő beállításokkal!
A költségvetés egy elhanyagolhatatlan és fontos eleme hirdetéseinknek, hiszen ideális esetben ennek egy olyan befektetésnek kell lennie, ami megtérül. Éppen ezért megéri az idő ráfordítását, a kampányunk beállításainak tökéletesítése.
Szerencsére a Meta business Hirdetéskezelő felülete rengeteg opcióval tudja segíteni munkánkat. De ahhoz, hogy az egyes funkciók megfelelően működjenek bizony néha módosítanunk kell pár beállítást, és/vagy felkészülten kell nekikezdenünk új kampánysorozatunk létrehozásának, ahol a Célközönséged helyes beállítása kulcsfontosságú.
Kit érdekel?!
Ez lehet, hogy a legfontosabb kérdés, amit fel kell tennünk, amikor az oldalunk vagy üzleti profilunkat szeretnénk népszerűsíteni. A Meta felülete kétféleképpen segíti ennek pontos meghatározását, ezek az egyéni célközönség és a hasonmás célközönség létrehozása. Az előbbi esetében a célközönségedet tudatosan, a vállalkozásodat már ismerő emberekből állíthatod össze, amelyhez használhatod a webhelyed, az alkalmazásaktivitás vagy az aktivitást mutató adatokat, de akár saját ügyféllistádat is. Utóbbit pedig ezek alapján tudod létrehozni, hiszen a hasonmás célközönség olyanokat választ ki, akik az egyéni célközönségedhez hasonló feltételeknek felelnek meg. Érdemes az egyéni célközönségből kiválasztva a legjobb ügyfeleket megadni a hasonmás célközönség alapjaként, így jobb eredményeket érhetünk el, hiszen egy elhivatottabb csoporthoz keresünk hasonló profilokat.
A hasonmás célközönség hasonlóságának mértékét a beállításokban könnyedén meg lehet adni, érdemes az arányt a célunkhoz mértan beállítani (magasabb százalékkal szélesebb, alacsonyabb százalékos aránnyal szűkebb hasonmás csoportot fogsz elérni). Ennek nagy szerepe van abban, hogy új emberek ismerhessék meg vállalkozásodat és potenciális, ambár nem a legszűkebb körben jelenjen meg a hirdetésed.
Pénz, pénz, pénz
A fenti mind szép és jó, azonban anyagiak befektetését igényli. Ebben segít az Advantage kampányköltségkeret, ami biztosítja a legjobb összesített eredményt, az optimális beállítások után:
- Kampányodban 70 alatt legyen a hirdetéssorozatok száma, így könnyebben tudsz változtatni a beállításokon és hamarabb befejeződik a tanulási fázis. Amennyiben módosítanál kampányodon, azt egyszerre végezd el, hiszen a szerkesztés újraindítja a tanulási fázist.
- Amikor új hirdetéssorozatot állítasz be, csoportosan végezd el, így a költségkeret korrigálását egyben el tudja végezni a rendszer.
- Ne szüneteltesd manuálisan a hirdetéssorozatodat, mert a rendszer automatikusan szétossza az aktív hirdetéssorozatokra a kampány költségkeretét.
- Szigorú költési limitek beállítása gátolhatja a rendszer optimalizálását. (Ha feszes keret áll rendelkezésedre, inkább hirdetéssorozat szintű költségkeretet használj.)
Az Advantage kampányköltségkeret értelmezésében a nagy képet figyeld, hiszen
- a napi ráfordítás ingadozhat,
- az élettartamra szóló költségkeret pedig változhat a hirdetési lehetőségek szerint,
- az Advantage funkció engedélyezésével valószínűleg a legnagyobb célközönségű hirdetéssorozatokra fog jutni a legnagyobb költségkeret.
Összességében tehát beállítások során figyelni kell az egyes tényezőkre, hogy ne szűkítsük le túlságosan a rendszer lehetőségeit, így miután elvégeztük a kellő adatok pontosítását, a rendszer megtalálja a számunkra legsikeresebb utat a közönségünk eléréséhez.
Nem baj, ha ezek alapján még nem vagy magabiztos – szívesen segítünk! Keresd fel oldalunkat és bevezetünk a hirdetéskezelés világába!
Felhasznált oldalak:
https://www.facebook.com/business/help/220698029821552