Lead generálás a Meta felületein? Szerezz VALÓDI érdeklődőket!
Egy elemzés szerint a Metán megvalósuló érdeklődőkeresési kampányok átlagos konverziós rátája 8,78% volt az iparágak között. Ez azt jelenti, hogy a kitöltések aránya viszonylag jó, így ha jól optimalizálod a hirdetést, akkor költséghatékony módon szerezhetsz releváns, valódi érdeklődőket.
No, de mit is takar pontosan ez a hirdetési forma, milyen esetekben lehet hasznos és hogyan lehet JÓ, valódi eredményre vezető lead generáló hirdetést létrehozni? Cikkünkből kiderül!
Mire jó az érdeklődőkeresési hirdetés?
Ez a hirdetéstípus lehetővé teszi, hogy a felhasználóktól adatokat gyűjtsenek be a cégek. Mindezt közvetlenül a Meta felületein (például Facebook és Instagram). Ilyen adatok lehetnek a név, e-mail cím és ...
Viszont nem úgy, ahogy elsőre gondolnád!
Képzeld el, hogy van egy asszisztensed, aki mindig készen áll, hogy segítsen! Frappáns marketing szövegek írása, kódolás, kutatás, adatelemzés, komplett kampányterv… Bármelyiket kérheted, de a jó eredményhez megfelelő utasításra is szükség lesz! A mesterséges intelligencia, vagyis AI, hatalmas segítség lehet a mindennapokban, de csak akkor, ha pontosan tudja, mit is kérsz tőle. A siker kulcsa nem a szerencse, hanem a jó prompt!
POV videók: amikor elég pár sor és máris beszippant minket a rövid történet. Ezek a specifikus szituációt bemutató videók az elmúlt évek során a közösségi média platformok megkerülhetetlen posztjaivá váltak.
Akár TikTokon, Instagramon, Facebookon, vagy YouTube-on pörgetjük a posztokat, mindenhol szembejönnek velünk olyan videók, amiken a „POV” felirat szerepel, valamilyen szituáció leírásával kiegészítve. No de mit is jelent a POV kifejezés? Mire lehet ezt a trendet felhasználni? És hogyan készítsünk mi magunk is hatásos POV videókat?
A TikTok 2016-os megjelenése óta hatalmas népszerűségre tett szert, amit a statisztikák is jól mutatnak: a Demandsage szerint 2025-ben havonta 1,59 milliárd fő használta az alkalmazást, ezáltal az ötödik helyet foglalja el a legnépszerűbb közösségi média platformok körében. Mivel a felhasználók megközelítőleg 66%-a 18 és 35 év közötti, így az újdonságokra nyitott Z és Y generáció elérésének érdekében fontos, hogy jelen legyünk a TikTok-on is. Az Analyzify adatai szerint a kisvállalkozások 88%-a számolt be növekvő eladásokról a TikTok-on való hirdetés után. Ezek a számok jól mutatják, hogy érdemes ezen a platformon is jelen lennünk. Ráadásul a TikTok-on különböző AI vezérelt eszközöket is a segítségünkre hívhatunk a ...
Napjainkban az online térben való jelenlét szinte elengedhetetlen ahhoz, hogy termékeinket, szolgáltatásainkat szélesebb körhöz tudjuk eljuttatni , illetve kapcsolatot tartsunk a fogyasztóinkkal, bevonjuk őket, vagy éppen informáljuk az újdonságokról. Ehhez viszont kiemelten fontos, hogy igényes, minőségi tartalmakat osszunk meg velük, amik ideális esetben – a nagyobb elérés, így potenciálisan magasabb konverzió érdekében – még a legújabb trendekhez is illeszkednek.
Az elmúlt pár év alatt megkerülhetetlen fogalommá vált az AI, avagy mesterséges intelligencia mind az oktatás, a tanulás, vagy a munka világában. Az AI rendszerek és eszközök gyorsabbá, könnyebben átláthatóvá és rendezettebbé tudják tenni a munkánkat, hozzájárulva ahhoz, hogy produktívabban, kreatívabban teljenek a mindennapjaink. Néha azonban úgy érezhetjük, napról napra kerülnek elő újabb és újabb eszközök „AI” megnevezéssel, és ez könnyen nyomasztóvá válhat. Éppen ezért egy rövid összefoglalóval készültünk a Google széles körben használható AI eszközéről: a Gemini-ről.
A mesterséges intelligencia remek lehetőségeket kínál, de csak akkor tud igazán segíteni, ha pontosan tudjuk, mit várunk tőle. A jó prompt, vagyis a megadott utasítás, alapjaiban határozza meg a kimenetet: minél világosabb és konkrétabb a kérés, annál relevánsabb és pontosabb lesz a válasz. Ebben a cikkben gyakorlati tippeket és bevált módszereket mutatunk, amelyekkel Te is megfelelő promptokat alkothatsz a minél pontosabb eredményekhez.
„A grafikusunk szabadságra ment” címszóval jelentek meg