Mi a UTM kód és hogyan használd?
Te is megosztod a blogposztjaidat a közösségi médiában? Szeretnéd tudni, hogy ezek a posztok mennyi forgalmat visznek a blogodra? Akkor Neked ajánljuk az UTM kódok használatát, amellyel nyomon követheted marketing kampányaidat. Ebben a cikkben segítünk eligazodni az UTM kódok világában, adunk pár tippet, hogy hogyan és hol használd.
Felkészültél? Akkor kezdhetjük!
Mi is igazából a UTM kód?
Valószínűleg Te is megosztod ugyanazt a linket az összes elérhető közösségi média platformon, de különböző UTM kódokat létrehozva megtudhatod, hogy melyik megosztott link hozta be a legtöbb kattintást. A kódot egyszerűen hozzá tudod csatolni bármilyen URL-hez, de mindenekelőtt állítsd be a Google Analytics-et a weboldaladra, hiszen ...
Nem kell megijedni, nem hosszan tartó elmélkedésbe szeretnénk belemélyedni a közösségi média szerepéről vagy a társadalom milyenségéről ebben a bejegyzésben, inkább csak egyfajta közös gondolkodásra és érdekes kérdésfelvetésre szeretnék biztatni mindenkit, hogy néha kérdőjelezzük meg a mindennapi életünk szerves részévé vált dolgokat!
18. alkalommal hozta nyilvánosságra a Google az év legkeresettebb szavainak listáját és az ehhez kapcsolódó - idén is megható és izgalmas - évösszegző videót.
A legfrissebb kutatások szerint az internet forgalom 80%-át videók fogják kitenni 2020-ra. A Facebookon már így is körülbelül 100 millió órányi videót néznek a felhasználók naponta, de úgy tűnik, hogy ez a szám csak növekedni fog a jövőben.
A közösségi média világában is igaz az, hogy építeni csak jó alapokra lehet, úgyhogy a következőkben nézzük át a Facebook posztokhoz szükséges alap tudnivalókat, melyek segíthetnek ha nem is sikerre vinni, de elindítani az oldaladat.
A Veszprémi Állatkert magára húzta a vizes lepedőt ma este, amikor 11 mozgáskorlátozott és fogyatékos vendéget nem engedett be az Állatkertbe jegykedvezménnyel.
Felgyorsult világunkban minden korábbinál fontosabb az internet nem felejt szállóige észben tartása. Amíg 1 perc alatt ma közel 100 órányi Youtube-videót töltenek fel a felhasználók, addig 510,000 kommentet, 293,000 státusz frissítést és 136,000 fényképet töltünk fel a Facebookra (Zephoria, 2018.), 3.5 billió Google keresést indítunk naponta(!), 1.2 trillió keresést pedig évente (smartinsights, 2018.). Ezeknek pedig egytől egyig ott marad a lenyomata, ami befolyásolja mások vélekedését és véleményét rólunk, cégünkről, városunkról, érdemes tehát tisztában lenni azzal, hogy mit beszélnek rólunk az emberek és mire keresnek rá velünk kapcsolatban.
A szövetségre lépés fontos eleme az üzenetünk terjesztésének, ennek ellenére viszonylag kevés külügyminisztérium használja a Twittert kölcsönös Twiplomáciai kapcsolatok építésére.