2015. jan 21.

Mit tanultunk 2014-ből?

írta: Klausz.Melinda
Mit tanultunk 2014-ből?

WhatProductManagerscanlearnfromAlokA didit.com által létrehozott infógrafikából kiderül, hogy 2014 ismét tanulságos volt a számunkra a közösségi média terén. Ezeket a statisztikákat valószínűleg felhasználhatjuk már az idei év tervezgetéséhez is. Nézzük is!

10-ből 4 felhasználó mobilon van jelen a közösségi oldalakon

Ez a szám pedig egyre csak nőni fog. Sőt, a nyári kimutatások alapján a felhasználók 30%-a csak mobilon van jelen.

A leggyorsabban növekvő felület a Pinterest és a Tumblr

A Tumblr és a Pinterest felületek rajongóbázisa egyre inkább csak növekszik. A Piterestté 110%-kal, míg a Tumblré 120%-kal növekedett 2014-ben.

A leggyorsabban növekvő mobilos felület a Snapchat

A Snapchat - amelyen szinte csak vizuális tartalmakat osztanak meg a ...

Tovább Szólj hozzá

2015. jan 20.

Következő generáció a közösségi médiában! Irány a TumblR!

írta: Klausz.Melinda
Következő generáció a közösségi médiában! Irány a TumblR!

92148872Ha az elsődleges célcsoportunk a fiatal generáció, akkor a Tumblr mellett nem szabad elmennünk! Persze mindenki, még a nagymama is a Facebookot használja, de pont ezért egyre kevésbé népszerű a fiatalabb korosztály körében.

A 2014-es statisztikákból kiderül, hogy jelenleg a TumblR fejlődik a legnagyobb mértékben (120%-os növekedés) a Pinterest mellett. Mára már (januári adat) 217 millió blog működik TumblRen és átlagosan 120 000 regisztráció történik naponta.

De miért is érdemes cégünkkel regisztrálni a felületre?

  • Személyre szabhatósága miatt: A szövegek, képek, videók, zenék és linkek megosztása mellett, a felhasználók teljes mértékben testre szabhatják saját oldalukat. Rendelkezésünkre állnak ingyenes és fizetős ...
Tovább Szólj hozzá

2015. jan 20.

Hogyan tartsd fenn az egyensúlyt a munkád és a magánéleted között a Facebook-on?

írta: Klausz.Melinda
Hogyan tartsd fenn az egyensúlyt a munkád és a magánéleted között a Facebook-on?

shutterstock2612777Te is ismersz olyanokat, akik az égvilágon mindent megosztanak, amit csak találnak? Ha van egy vállalati/vállalkozói profilod, nem lehetsz ilyen, hiszen ezen keresztül ítélnek meg a potenciális vásárlók, jelenlegi és jövőbeli partnerek és befektetők! Különösen, ha a személyes és a vállalati profilod egy és ugyanaz. Merthogy még mindig nagyon sok kisvállalkozás magánszemélyként regisztrál a Facebookra!

Persze ez nem azt jelenti, hogy semmit nem szabad megosztanod, ami nem a szakmáról szól! Sőt! Egyáltalán nem! Egyszerűen csak meg kell találni az egyensúlyt a magánélet és a munka között a közösségi médiában is.

Ne félj felvállalni saját személyiségedet!

Jay Baer, közösségi média szakértő és a Convince & Convert ...

Tovább Szólj hozzá

2015. jan 20.

Újévi fogadalom? App-pal könnyebb!

írta: Klausz.Melinda
Újévi fogadalom? App-pal könnyebb!

images-for-new-year-2015Az új év kezdetén sokan tesznek fogadalmat, hogy megváltoznak. Sajnos a régi szokásokat viszont nehéz levetkőzni, ezért általában tavaszra már felhagyunk a fogadalmunk betartásával (ha egyáltalán eljutunk addig). Most megpróbálunk segíteni néhány alkalmazással, amikkel könnyebben betarthatóak az újévi fogadalmak.

Leadok x kilót!

Ez talán a leggyakrabban tett fogadalom, mégis a legtöbbször elbukott is. Ebben viszont segíthet a Calorie Counter -MyFitnessPal, amely a többi kalória számlálóhoz képest hatalmas adatbázissal rendelkezik az ételek terén.

Megtanulok egy új nyelvet!

Szintén elég sokan tesznek ehhez hasonló kijelentést újévkor. Soha nem késő megtanulni egy új nyelvet, a Duolingo pedig segít nekünk célunk ...

Tovább Szólj hozzá

2015. jan 19.

Neked már van call-to-action gombod a Facebook-on?

írta: Klausz.Melinda
Neked már van call-to-action gombod a Facebook-on?

Facebook-call-to-action-buttons-imageHogy rajongóink minél könnyebben megtalálják honlapunkat, a Facebook fokozatosan bevezeti a call-to-action gombokat a rajongói oldalakon.

A gomb lényege, hogy a felhasználókat azonnal egy adott linkre vezeti, ahol a látogatók további lépéseket tehetnek (pl.: vásárlás, foglalás, regisztráció). Az adminok 7 különböző fajta call-to-action gomb közül válogathatnak:

  • Book Now (Foglalj most!): Az ügyfelek ezzel a gombbal lehetőséget kapnak az online foglalásra azonnal.
  • Contact Us (Írj nekünk!): Ennek segítségével a rajongók közvetlenül írhatnak nekünk.
  • Use App (Használd az alkalmazást!)
  • Play Game (Játssz!)
  • Shop Now (Vásárolj most!): A gomb az online webshopunkra, vagy kiemelt termékeinkhez vezeti a potenciális vásárlókat.
  • ...
Tovább Szólj hozzá

2015. jan 19.

Ismét változik a Facebook algoritmusa

írta: Klausz.Melinda
Ismét változik a Facebook algoritmusa

Az új változtatással a Facebook hamarosan felülbírálhatja a márkák bizonyos bejegyzéseit, amiket már túl reklámszerűnek érez. Hogy ezt mi alapján dönti el? Íme, a legjellemzőbb 3 típus, amelyet az oldal hirdetésnek minősít:

  • bejegyzések, amik csak arról szólnak, hogy a felhasználók vegyenek meg, vagy töltsenek le valamit,
  • bejegyzések, amik arra szólítják fel az embereket, hogy hirdessék az oldalt és nyereményjátékok, amik nincsenek összefüggésben a márkával,
  • bejegyzések, amiknek megegyező a tartalma, mint egy korábbi hirdetésnek.
Ha eddig is jól kezelted az oldaladat és a hirdetéseidet, a hatást alig fogod érezni. Ha eddig is a promóció volt az elsődleges a tartalom helyett, akkor itt az ideje, hogy változtass!

És ...

Tovább Szólj hozzá

adatvédelem social media Facebook

2015. jan 02.

Közösségi média tévhitek - 2. rész

írta: Klausz.Melinda
Közösségi média tévhitek - 2. rész

law-firm-social-media-myths1Az előzőekben megnéztünk néhány téves állítást a közösségi médiával kapcsolatban , mint például, hogy a felületeket nem használja az idősebb korosztály, vagy, hogy csak a like-ok száma méri a befektetett energia sikerét. Ezeknek a mítoszoknak a sorát szeretnénk folytatni és szép sorjában megdönteni őket.

Folytatódjon tehát a tízes lista!

  1. mítosz: A Twitter csak a sztároknak való
Bármelyik kisvállalkozás örülne, ha annyi követője lenne, mint egyes sztároknak, de valószínűleg célravezetőbb a kisebb, de megbízhatóbb rajongói tábor ebben az esetben, hiszen nagyobb a valószínűsége, hogy bevételt fognak termelni. Nem is szükséges, hogy napi 10szer csiripeljünk, mint a sztárok, ha nincs igazából mondanivalónk.
  1. ...
Tovább Szólj hozzá

2015. jan 02.

Tévhitek a közösségi médiáról 1. rész

írta: Klausz.Melinda
Tévhitek a közösségi médiáról 1. rész

Social-Media-Myths1Annak ellenére, hogy a közösségi média milyen sokrétű és mennyien használják, még mindig akadnak olyan mítoszok, amiket nem árt, ha tisztáz az ember. A közösségi média valóban segít az eladásban, vagy csupán időpazarlás lenne?

  1. mítosz: Ha létrehozod a közösségi oldaladat, azonnal növekedni fog az eladás?
Ez egy hosszú folyamat része, aminek az oldal létrehozása csupán az első lépés. Meg kell tervezni a teljes marketing stratégiát!
  1. mítosz: A közösségi oldalon töltött idő csupán időpocsékolás
Ezt egy hosszútávú befektetésnek kell felfogni. Az elején lehetséges, hogy időpocsékolásnak tűnik, de szépen lassan behozza a rá szánt energiát. A jól megtervezett közösségi oldal növeli a rajongóbázis és egyre ...
Tovább Szólj hozzá

2015. jan 02.

Visszakövethető mindennapok

írta: Klausz.Melinda
Visszakövethető mindennapok

ramonamezeskalacsA közösségi média megjelenésével és az örökös digitalizálási "mániával", minden egyes léptünk nyomon követhető az interneten. Főleg ha mi magunk itt vagy ott megosztjuk ezeket. Sokszor csak abba gondolunk bele, hogy egyik platformon ezt az információt, a másikon csak a másik információt adjuk meg, azonban egy kis utánajárással minden adat összefésülhető.

Nézzük meg például Kiss Ramóna példáján, hogy ő hogy töltötte a karácsonyi ünnepeket. Lépésről lépésre. Az információk kizárólag Facebook és Instagram profiljáról, azok adatiból kerültek kinyerésre.

ramonaebedKiss Ramóna ünnepre készülődését és családi karácsonyát is megmutatta rajongóinak. A népszerű sorozatszínésznő sajtos ropogós és mézeskalács sütésével ...

Tovább Szólj hozzá

2015. jan 02.

2014. legnagyobb álhírei a neten...

írta: Klausz.Melinda
2014. legnagyobb álhírei a neten...

mosoly21Az Interneten rengeteg álhír és hamis információ kering. Raádásul helyzetet a közösségi média gyors megosztási lehetőségei súlyosbítják, ugyanis minél több ismerős oldalán látjuk ugyanazt az információt, egyre inkább igaznak tűnik számunkra.

De nézzük, melyek voltak 2014. év legnagyobb netes átverései!

duplaveceAz első legnagyobb és leginkább szertebúrjánzó álhír áradatot a februári, Szocsiban megrendezett Olimpia élt meg. A nyitóestén az öt karika egyike nem jelent meg teljes mértékben, ezért a baki elkövetőjét állítólag holtan találták meg másnap. A hír azonban kamu volt. Ugyanígy ál információ volt az is, miszerint farkas járt az olimpiai faluban, vagy hogy Magyarországot az orosz tévében halálra dícsérték. A dupla ...

Tovább Szólj hozzá

süti beállítások módosítása
Mobil