2015. már 04.

Facebook hirdetések osztályozása

írta: Klausz.Melinda
Facebook hirdetések osztályozása

first-facebook-adA Facebook létrehozott egy pontrendszert a hirdetők számára, melynek célja, hogy kiszűrjék a nem megfelelő hirdetéseket és külön válassza azokat a komoly hirdetőktől.

A jó hirdetések kevesebbe fognak kerülni. Tehát amelyik hirdetés magas pontszámot kap, annak kevesebb lesz a hirdetés költsége, hogy az eljusson a felhasználókhoz. A rendszer célja, hogy segítse a megfelelő tartalmakat gyártó adminok munkáját.

Ez nem jelenti automatikusan azt, hogy 2 hirdetés közül, ahol ugyanaz a célközönség, a magasabb pontszámú és alacsonyabb költségű hirdetés jut el több felhasználóhoz, mint a kevésbé jó pontszámú és drágább hirdetés, összességében viszont ösztönözni fogja a hirdetőket a jobb minőségű tartalmak gyártására.

...

Tovább Szólj hozzá

2015. már 02.

Hogyan használd jól az Instagramot?

írta: Klausz.Melinda
Hogyan használd jól az Instagramot?

3009340-poster-instagramAz Instagram több, mint egy egyszerű képmegosztó felület, ezt a 300 millió felhasználószám is igazolja havonta. Érdemes lehet a vállalatoknak is felfigyelni a közösségi oldal adta lehetőségekre és kihasználni ezeket. De hogyan?

Ismerd meg a célközönségedet!

Az Instagramon a felhasználók 90%-a 18-35 év között van, tehát ennek a korosztálynak kell szólnia üzeneteinknek. Érdemes utánanézni, hogy milyen nagy márkák vannak jelen az oldalon hasonló kategóriában és ellesni tőlük pár tippet.

A Hashtag a barátod!

Instagram használata egyszerű, így nem kell egy teljes életet rászentelni arra, hogy egy kicsit is megértsük az algoritmusát. A hashtagek elengedhetetlenek az új követők szerzéséhez. Eleinte érdemes valamilyen népszerű ...

Tovább Szólj hozzá

2015. már 01.

Elhalálozik a Google+?

írta: Klausz.Melinda
Elhalálozik a Google+?

google-plus-photos-streams-dead.jpgBár a Google hivatalosan sosem ismerte be, közösségi oldala, a Google+ sosem tudott igazán nagy sikereket hozni, mint közösségi oldal - hazánkban pedig még annyira sem, mint külföldön. Pedig volt néhány talán kicsit már-már erőszakos erőfeszítése is, amivel népszerűsíteni akarta magát. Ilyen volt például, hogy csak a Google+-on keresztül szólhatunk hozzá a YouTube videókhoz.

Nemrég Bradley Horowitz jelentette be, hogy a Google Photos és a Google Stream termékek felelősének nevezték ki, ami pedig egy biztos jele annak, hogy ez a 2 alkalmazás is kiválik a Google+-ból. Ezek után, pedig lássuk be, nem sok minden marad a felületen, hiszen ősszel már a Hangouts alkalmazás is kivált a felületből.

A Google+ abban reménykedik, hogy a felület ...

Tovább Szólj hozzá

2015. feb 28.

Norbi levele a Facebookhoz

írta: Klausz.Melinda
Norbi levele a Facebookhoz

norbiupdate11Már mindenkinek feltűnt, hogy a Facebook oldalak elérése rendkívül alacsony, kevesebb, mint 6%. Viszont Schobert Norbert, a Norbi Update atyja ezt úgy érezte, hogy nem hagyhatja szó nélkül, ezért írt egy nyílt levelet Mark Zuckerbergnek, a Facebook alapítójának. Mindezt persze magyarul írta meg és a saját oldalán posztolta, amivel hatalmas port kavart.

Bejegyzésének lényege, hogy az ingyenes bejegyzésekkel csak az oldal kedvelőinek töredékét tudja elérni, az ennél hatékonyabb eléréshez pedig fizetni kell. Az eredeti poszt itt található: link .

Természetesen ez igaz, tényleg nem látja mindenki a nekik szánt bejegyzéseket, de ha egy kicsit belegondolunk a saját Facebook profilunkba, hogy hány oldalt is lájkoltunk és ha azoknak az összes ...

Tovább Szólj hozzá

2015. feb 25.

2 millió hirdető a Facebook-on!

írta: Klausz.Melinda
2 millió hirdető a Facebook-on!

Ma ez a kedves üzenet fogadott a Facebook-on. Mark Zuckerberg alapító és Sheryl Sandberg ügyvezető igazgató köszönte meg, hogy hirdetünk náluk...

hird

 

De hogy is indult ez az egész? 2004. februárjában Dustin Moskovitz, Chris Hughes, Eudardo Saverin és Mark Zuckerberg elindította a The Facebook-ot , melynek nevét 2005. augusztusában cseréltek le egyszerűen Facebook-ra a "The" névelő elhagyásával. Ez év szeptemberében tágították ki a felhasználók körét a korábbi egyetemisták körét a középiskolásokkal. Októbertől már fényképeket is lehetett felvinni a felületre a profilkép mellett. 2006. májusától munkaköröket és munkahelyeket tették rendezetté, míg augusztusban megjelent az első reklám, A J.P. Morgan Chase reklámozta ...

Tovább Szólj hozzá

2015. feb 20.

Hogyan teszteld a közösségi média felületeket?

írta: Klausz.Melinda
Hogyan teszteld a közösségi média felületeket?

social_mediaAz egyik legjobb módja a közösségi médiában, hogy javítsunk eredményeinken, ha új dolgokat próbálunk ki. Ha valami új ötlet pattan ki a fejünkből, vagy egy új stratégiát álmodtunk meg, mindenképpen próbáljuk ki, aztán meglátjuk, hogy mi történik. A tesztelési fázisban az egyik legfontosabb kérdés a számunkra azonban nem csak az, hogy "mit teszteljünk", hanem az is, hogy "hogyan teszteljünk."

Nézzünk meg, melyek azok a kérdések, amiket meg kell válaszolnunk még a tesztelés előtt:

  • Melyik dolgot fogjuk kipróbálni?
  • Milyen eszközökkel mérhető a teszt sikeressége?
  • Elég adat gyűlt össze, hogy az eredmények valós képet adjanak?
  • Megismételhető-e a teszt?
Néhány dolog, amit érdemes kipróbálni Facebook oldaladon:
  • Változtasd ...
Tovább Szólj hozzá

2015. feb 18.

Neked való a Facebook hirdetés?

írta: Klausz.Melinda
Neked való a Facebook hirdetés?

20130517-SSS-1280x720-Facebook-adsEgy jó Facebook hirdetést létrehozni nem egyszerű. Bár a rajongói oldalakon a bejegyzés kiemelése és a hirdetés gombok megnyomása egyszerűnek tűnnek, ha ezzel él az ember, könnyen csalódhat! Ráadásul a Facebook hirdetés nem mindenkinek való, el is mondjuk, miért!

Felsorakoztatunk néhány érvet és ellenérvet a Facebook hirdetésekről, hogy sikerüljön eldönteni, vajon a Facebookon való hirdetés segíthet-e elérni a saját marketing céljaidat.

Pro: a Facebook hirdetés olcsó

Meg lennél lepve, ha tudnád, mekkora nézettséget kap egy pár ezer forintos hirdetés. Tény, hogy a legalacsonyabb költségű hirdetés is elér legalább 1000 nézettséget. Ha a kampányodnak van egy konkrét célja, akkor lehet számszerűsíteni a hirdetés sikerét.

Kontra: ...

Tovább Szólj hozzá

2015. jan 29.

Hogyan hozzunk létre tökéletes LinkedIn profilt?

írta: Klausz.Melinda
Hogyan hozzunk létre tökéletes LinkedIn profilt?

linkedin-blunders1A LinkedIn kapcsán a legtöbbször feltett és persze a legfontosabb kérdés: Hogyan tudom tökéletesíteni LinkedIn profilomat?

Semmi sem mond el többet rólunk, mint a saját profilunk. Próbálkozhatunk bármivel, amíg a profil nincs teljesen a helyén. Íme tehát néhány tipp, amivel felturbózhatjuk profilunkat:

Név:

Csak a saját hivatalos nevünk szerepeljen a névnél! Mégiscsak egy hivatalos oldalról beszélünk…

Profilkép:

A fotó legyen hivatalos. Érdemes egy szemből készült képet választani, amin mosolygunk. A képen ne legyen gyerek, vagy házi kedvenc!

Frissítés:

Egy idő után valószínűleg zavaró lehet az ismerősök számára, hogy minden nap kapnak értesítést, ha egy új képességet adsz hozzá profilodhoz. Érdemes ezeket ...

Tovább Szólj hozzá

2015. jan 29.

Hogyan növeld e-mail listádat?

írta: Klausz.Melinda
Hogyan növeld e-mail listádat?

Email_social_media-300x300A növekvő e-mail lista ez egyik legfontosabb a marketing stratégiánkban, viszont rengeteg vállalkozásnak ez jelenti a legnagyobb kihívást is. Hogyan érjük el azt, hogy feliratkozzanak hírlevelünkre?

Szerencsére van néhány trükk, amivel megkönnyíthetjük a dolgunkat!

Tegyél feliratkozó gombot honlapodra!

A honlap az első hely, ahol a célközönség felveheti velünk a kapcsolatot. Adjuk meg nekik a lehetőséget, hogy továbbra is kapcsolatban maradjanak velünk!

Gyűjtsünk e-mail címeket események regisztrációjánál!

Ha egy eseményhez előregisztráció szükséges, akkor szintén érdemes megragadni az alkalmat és lehetőséget adni a regisztrációra.

Kiállításokon való címgyűjtés!

A kiállítások, konferenciák, egyéb szakmai ...

Tovább Szólj hozzá

2015. jan 28.

Szerinted is felesleges időtöltés a közösségi média?

írta: Klausz.Melinda
Szerinted is felesleges időtöltés a közösségi média?

time-to-tweetElőfordult már, hogy elgondolkodtál azon, hogy megéri-e neked és vállalatodnak a közösségi média marketing használata? Vajon mindenképpen megéri jelen lenni, még akkor is, ha éppen a statisztikák nem ezt mutatják? A válasz: IGEN!

Lehet, hogy újra kell gondolni az egész vállalati stratégiát, hogy változásokat érjünk el pozitív irányba, de a lényeg: hogy nem szabad megállni még a „karbantartás” miatt sem!

De mi lehet a rossz statisztikai mutatók oka?

  • Versenytársak: Lehet, hogy az adott iparágban van néhány buzgóbb vállalat, mint a tiéd? Itt az ideje felvenni velük a versenyt! Készíts érdekes és naprakész bejegyzéseket termékeidről, vagy szolgáltatásaidról. Érdemes belevinni egy kis személyességet (például képek formájában) ...
Tovább Szólj hozzá

időgazdálkodás közösségi média social media Facebook

süti beállítások módosítása
Mobil