2014. ápr 15.

Hogyan tartsd meg rajongóidat?

írta: Klausz.Melinda
Hogyan tartsd meg rajongóidat?

facebook_fan_page_how_create_id353768Post Planner 5 trükköt szedett össze az adminok számára, amelyekkel megakadályozhatják, hogy rajongóik visszavonják a lájkjaikat az oldalról.

1. Ne használj túl sok automatikus posztot!

Természetesen bizonyos százalékban teljesen rendben van és működőképes. Viszont vannak, akik csak retweetelt tartalmakat mutatnak meg és csupán automatikusan megjelenő posztokat mutatnak be. Ez nem követendő példa! Azt árulja el a cégről, hogy annyira lusták, hogy nem képes külön posztokat létrehozni, csak egyszerűen bemásolgatja a Twitter linkjeit.

Ti erre megadnátok a lájkotokat? Ugye, hogy nem!

2. Találd meg az egyensúlyt a személyes, a célzott és a promóciós posztok között!

Ez a 3 alappillér:

  • személyes: lényege a kapcsolattartás a rajongókkal
  • célzott: amik értékes tartalommal bírnak
  • promóciós: hirdetések, termékreklámok
Vannak cégek, akik hajlamosak a promóciót túlzásba vinni. Ez gyakran az „unlike” gomb lenyomásához vezethet. Így az összes hirdetésre költött pénz kárba veszhet.

3. Posztolgass egyenletesen!

Az elején akár tesztelheted a rajongóid elkötelezettségi szintjét különböző időpontokban, majd időzítsd a fontos posztokat akkora, amikor a követőid a legnagyobb valószínűséggel vannak online! Érdemes a megosztandó tartalmakat szépen egyenletesen elosztani.

4. Tedd személyre szabottá leírásaidat!

Eléggé bosszantó lehet, ha egy cikket osztunk meg oldalunkon és ugyanazt a leírást adjuk hozzá, mint ami a cikk címe is. Ki akarja kétszer elolvasni ugyanazt?

Az egyik megoldás, ha például kiragadsz a szövegből egy részletet. Ami ennél is több kattintást eredményezhet, ha egy kérdéssel indítasz! A „Tudtad, hogy…?” kezdetű kérdések beválhatnak.

5. Ne untasd a népet!

Az egyik legjobb dolog ezen a csatornán, hogy nem kell feltétlenül csak hivatalos hangnemben kommunikálni. Nyugodtan lehetsz közben szórakoztató és érdekes tartalmakat is szolgáltathatsz, amelyek megmutatják a könnyedebb énedet is.

Te vajon jól kommunikálsz Facebook oldaladon? Ha szeretnéd, hogy segítsünk Facebook kommunikációdban, tarts velünk rövid vagy akár 1-2 féléves tréningjeinken (részletek ITT)!

Szólj hozzá