2014. júl 14.

TOP3 júniusi Facebook-bejegyzés

írta: Klausz.Melinda
TOP3 júniusi Facebook-bejegyzés

A nyár megújulást hozott a Facebook-kommunikációba! A korábban rendszerint TOP3-ba kerülő Norbi Update Facebook oldalát megelőzte a Rossmann, Lidl és a Nike Football.

TOP3. Rossmann Magyarország

Több, mint 13.000 interakciót váltott ki a Rossmann 160 ezres rajongószáma. A bejegyzést nem csupán a kerek szám, hanem az ügyesen kitalált nyereményjáték is népszerűvé tette, ráadásul a Rossmann közösségi média menedzsere kommentekkel is felhívta a posztra a hozzászólok ismerőseinek figyelmét, ami igencsak jó taktika volt.

top3jun

TOP2. Lidl Magyarország

Szintén nyereményjáték taktikával nyerte el a 2. helyezést a legnépszerűbb Facebook posztok rangsorában, azonban szeretnénk felhívni Olvasóink figyelmét arra, hogy az általuk megfogalmazott nyereményjáték bizony szabálytalan! Az oszd meg és nyerj típusú nyerés ugyanis tilos a Facebook-on (lájkolj és nyerj, kommentálj és nyerj azonban szabályos). Plusz a sok ismétlődő megosztva szó sem túl elegáns egy bejegyzés alatt. A szabálytalanságok és szépséghibák ellenére közel 5000 lájkot és közel 4000 kommentet hozott a játék.

top2jun

TOP1. Nike Football

Naná, hogy a június (és a július) slágere a foci! A Nike Football egy igen egyszerű, de kedves és inspiráló gondolattal osztotta meg promovideóját. Egyszerű és nagyszerű! Más nem is kell!top1jun

Szólj hozzá