A bloggerek SEO kézikönyve
Mi értelme, hogy blogot írsz, ha senki sem olvassa? Egy bloggernek nem kell keresési optimalizálási szakértőnek lennie, viszont nem szabad figyelmen kívül hagynia a SEO erejét. Tudtad, hogy a keresések alkalmával a felhasználók 75%-a nem lapoz a 2. oldalra? Ezért is célszerű, ha a blogunkat az elsők között dobja ki a kereső.
Használj kulcsszavakat…de mérsékelten!
A kulcsszavak használata vonzza a látogatókat. Használhatjuk a Google Adwords Keyword Plannert, ami segít a tökéletes kulcsszavak kiválasztásában. Viszont fontos, hogy ne vigyük túlzásba! Hiteltelenné válik, ugyanakkor rontja is a SEO-t ugyanazon szavak túlzott használata.
Legyen a cím kevesebb, mint 55 karakter
Ha a bejegyzés címe kevesebb, mint 55 karakter, akkor az olvasható lesz a keresők találati listájában. Ha túl hosszú a cím, akkor a szöveget levágja és hátrébb kerül a rangsorban.
A meta leírás kevesebb legyen, mint 140 karakter
A meta leírás az adott weblap tartalmának rövid összefoglalására szolgál. Fontosságát az adja, hogy a Google kereső gyakran ezt az elemet jeleníti meg a találati rangsorokban. Figyelemfelkeltésre és előzetes ismertetésre érdemes használni, hiszen ezzel találkozik először az olvasó.
Tartalom
A legalapvetőbb módja a rangos javításának, a minőségi tartalom! Fontos, hogy a felhasználók számára értékes és érdekes legyen az adott blogbejegyzés. Képek használata növeli a tartalom minőségét.
Megosztani, megosztani, megosztani!
A keresők az algoritmusukba belekalkulálják a közösségi oldalakon történő interakciót. Tehát minél több like-ot vagy megosztást kap egy bejegyzés, annál előkelőbb helyet foglal el a keresők ranglistáján.
Ezeket a lépéseket érdemes átvenni minden új blogbejegyzés megírásánál a siker érdekében. ;)
Ha közösségi média felületeid tudatos kezelésében tudunk Neked segíteni, keress minket bátran a kozossegi-media.com oldalunkon, ha pedig van blogger ismerősöd nyomj egy megosztást vagy lájkot! Köszi!