Néhány hasznos közösségi média statisztika
Ha egy kicsit jobban figyelsz a statisztikáidra, rengeteg fejlesztést tud eszközölni fizetett piackutatás, elégedettségvizsgálat nélkül is. A közösségi média méréséből ugyanis szinte minden kideríthető. Többek között az is, hogy:
- Mi a vásárlóid számára a legfontosabb?
- Milyen típusú tartalmat kedvelnek leginkább?
- Mik a trendek az adott üzletágban?
Általános marketing statisztikák:
- Az emberek irányítani akarják a kapott tartalmakat:
- Az emberek 86%-a átugorja a TV reklámokat,
- 44%-a nem nyitja meg a közvetlen e-mailt,
- 91%-a rövid idő után leiratkozik a hírlevelekről, amikre regisztrált.
- A marketingesek 46%-a szerint a honlap design az első számú, ami meghatározza a márka hitelességét.
- 2015-re a hirdetések 25%-a internetes hirdetés lesz.
- A Google+ felhasználóinak 67%-a férfi,
- A 18-29 éves korosztály 89%-a aktív a közösségi oldalakon, míg a 65 év felettiek 43%-a.
- A felhasználók 70%-a szívesebben ismeri meg a céget cikkek és bejegyzések által, mint hirdetések révén.
- 118 milliárd dollárt költöttek tartalommarketingre tavaly
- 27 millió tartalmat osztanak meg naponta átlagosan
- A marketingesek 16%-a tervezi, hogy növeli a jelenlétét a Pinteresten
- A képes bejegyzések 94%-kal nagyobb nézettséget hoznak, mint a kép nélküliek
- A marketingesek 64%-a használ videókat
- A vásárlók 85%-a szerint a cégeknek a közösségi oldalon kéne megosztani a fontos információkat
- A felhasználók 70%-a most is aktív a közösségi oldalakon
- A marketingesek 70%-a a Facebookot használják a célcsoportjuk eléréséhez
- A facebookozók 78%-a csak mobilon használja a felületet