2015. már 04.

Facebook hirdetések osztályozása

írta: Klausz.Melinda
Facebook hirdetések osztályozása

first-facebook-adA Facebook létrehozott egy pontrendszert a hirdetők számára, melynek célja, hogy kiszűrjék a nem megfelelő hirdetéseket és külön válassza azokat a komoly hirdetőktől.

A jó hirdetések kevesebbe fognak kerülni. Tehát amelyik hirdetés magas pontszámot kap, annak kevesebb lesz a hirdetés költsége, hogy az eljusson a felhasználókhoz. A rendszer célja, hogy segítse a megfelelő tartalmakat gyártó adminok munkáját.

Ez nem jelenti automatikusan azt, hogy 2 hirdetés közül, ahol ugyanaz a célközönség, a magasabb pontszámú és alacsonyabb költségű hirdetés jut el több felhasználóhoz, mint a kevésbé jó pontszámú és drágább hirdetés, összességében viszont ösztönözni fogja a hirdetőket a jobb minőségű tartalmak gyártására.

Tehát, ha több hirdetésünk fut egyszerre Facebookon, érdemes vetni egy pillantást rájuk, hogy vajon megfelelnek-e majd az új pontozási rendszer alapján, mivel bár jelenleg nem a legfontosabb mérőszám most, de valószínűleg egyre fontosabbá válik idővel ez a mutató.

Szólj hozzá