2015. már 06.

Hogyan népszerűsítsd Facebook eseményeidet?

írta: Klausz.Melinda
Hogyan népszerűsítsd Facebook eseményeidet?

fb eventElőfordult már veled olyan, hogy meghirdettél egy számodra fontos eseményt, de valahogy mégsem a várt sikert hozta és meghirdetett eseményre csak a legjobb barátaink és az anyukánk igazolt vissza? Változtassunk ezen!

A rendezvényünk közösségi oldalakon való hirdetésével legtöbbször időt és pénzt spórolunk meg, ami lássuk be, mindig jól jön. Facebook eseményt bárki létre tud hozni, de ez nem eredményezi automatikusan a sikert is. Sőt, az, hogy meghívtuk a létező összes ismerősünket (bár újabban csak 1000 ismerős meghívását engedélyezi a Facebook) és néhányan meg is nyomták a „Részt veszek” gombot, még sajnos nem jelent semmit. Nézzünk meg néhány trükköt, hogyan növelhetjük az eseményünk sikerességét.

Visszaszámlálás:

Posztoljunk arról, hogy mennyi idő van még vissza az eseményig! Készíthetünk képet egy óráról, amin a fennmaradó idő látszik, de vannak alkalmazások is, amiket segítségül hívhatunk (link). Ezt érdemes lehet pár naponta az eseményhez posztolni, hogy résztvevőink tudjanak tervezni a rendezvényünkkel. De még jobb, ha a visszaszámláláshoz kapcsolódva fontos és hasznos információkat, kulisszatitkokat adunk.

Hashtag:

Válasszunk ki egy saját hashtaget, ami a rendezvényünket jellemzi. Legyen rövid, frappáns, kreatív és mindenek előtt egyértelmű! Fontos, hogy ellenőrizzük, hogy nem használták-e még a választott kifejezésünket. Ha minden megvan, akkor pedig nincs más dolgunk, mint elérni, hogy mindenki tudjon róla és használja!

Ezt a taktikát vetette be a Cover Girl a saját eseményéhez. Létrehozta az #EasyBreezySummer hashtaget, amelyet szinte mindenki megismert, ennek eredményeként pedig tudott a termékről és a kampányukhoz tartozó eseményükről is.

Versenyek:

Az emberek alaptermészetüknél fogva szeretik a versenyeket, hát még, ha azokért kapnak is valamit jutalmul. Nagyszerű módja az esemény népszerűsítésének, ha például ingyen jegyeket ajánlunk fel cserébe, hogy hajlandó az eseményünkkel kapcsolatban néhány kérdésre válaszolni.

Ha az eseményünk sikeres, az nem csak sok résztvevőt jelenthet, de hatással van a keresési rangsorra és a honlapunk forgalmára is!

Szólj hozzá