2015. ápr 22.

5 profi tipp a Pinterest használatához

írta: Klausz.Melinda
5 profi tipp a Pinterest használatához

pinterest

Mindenki profiként szeretné használni a közösségi oldalakat, így van ez a Pinterestnél is. A Tailwind ezért megkérdezett néhány profi Pinterest szakembert, hogy nekik milyen tanácsaik vannak a hétköznapi pinterestezők felé:

Donna Moritz – A Socially Sorted alapítója, amely 2014-ben elnyerte a legjobb üzleti blog díjat Ausztráliában a következőket írta:

„Először a saját honlapunkkal kell kezdeni! Tudom, hogy furcsán hangzik, hogy nem a Pinterest profillal kezdünk, de a tartalmak mintegy 85%-át a felhasználók osztják meg a honlapról a Pinterestre, nem pedig a márka. Ellenőrizzük, hogy a honlapon pinelhetőek-e a képek, és hogy a forrás megfelelő-e (www.pinterest.com/source/yourwebsite.com).”

Ian Cleary – Az egyik legismertebb közösség oldalakkal és eszközökkel foglalkozó oldal, a Razor Social alapítója szerint:

„Az egyik legfontosabb dolog szerintem, hogy a honlapon Pinterest-barát és egyszerűen megosztható képek szerepeljenek. Nem vagyunk nagyon aktívak Pinteresten, de mivel saját képeket készítünk blogunkhoz, így gyakran megosztják azokat Pinteresten is a honlapról.”

Jeff Sieh – A “The Manly Pinterest Tips Show“, vagyis a férfias Pinterest tippek oldal megalkotója véleménye:

„Legyünk következetesek! Azt hiszem, az a siker nyitja, hogy legyünk jelen a felületen rendszeresen. Mondjuk naponta kétszer: egyszer reggel és egyszer este. Ellenőrizzük mindig bejegyzéseinket is! Így építhetünk ki egy megbízható és erős közönséget magunknak.”

Peg Fitzpatrick - a "The Art of Social Media" társszerzője szerint:

„Olyan dolgokat osszunk meg, amiket mi is szeretünk, mert ezzel körvonalazódhat igazán a cég profilja. Az emberek azon keresztül ismerhetnek meg, hogy miket pinelünk. Akár megmutathatunk egy dolgot több szempontból is.”

Vincent Ng –a “Pinterest to Profits with Pintalysis” könyv szerzője és a MCNG Marketing elnöke véleménye szerint:

„Nézzünk át legalább hetente a megosztott pinjeinket! Melyek azok, amelyek népszerűbbek a többinél, és tanulmányozzuk, hogy mi lehet ennek az oka és melyik téma az, amit jobban kedvel a közönségünk. Ez segíthet növelni a követőink aktivitását.”

Te hogy használod a Pinterestet?

Szólj hozzá