2015. aug 24.

5 bejegyzés, amit érdemes hirdetni a Facebook-on

írta: Klausz.Melinda
5 bejegyzés, amit érdemes hirdetni a Facebook-on

Az egyik legjobb módja annak, hogy nagyobb legyen az elkötelezettség a céges Facebook oldalunk iránt és növekedjen a rajongói bázis, hogy bizonyos bejegyzésekre hirdetést teszünk, vagyis hajlandóak vagyunk rá némi pénzt áldozni. Na de nem mindegy az sem, hogy melyikek ezek a posztok. Vannak olyan típusú bejegyzések, amikre viszont érdemes lehet némi pénzt rászánni. Melyikek is ezek?

Esemény:

Nyílt napot tartunk? Vagy saját rendezvényünket szervezzük? Győződjünk meg arról, hogy az ügyfelek és a leendő ügyfelek is tudjanak róla és jelen legyenek az eseményen, vagy más módon támogassák azt.

Céges hírek:

Az nem is kérdés, hogy egy új termék belépésekor mindenképpen érdemes hirdetni. De bármilyen fontosabb változásról is érdemes támogatni rajongóinkat.

Kedvezmény, akció

facebook-ads-placeitEzt sem kell sokat magyarázni. Tudassuk a potenciális vásárlóinkkal, hogy milyen kedvezményeket kínálunk nekik, a későbbiekben meghálálhatják.

Sajtóhír

Benne volt a cégünk a helyi lapban/tévében? Esetleg szélesebb körben is olvasottá vált egy blogbejegyzésünk? Legyünk rá büszkék és osszuk meg másokkal is!

Népszerű bejegyzés

Az eddigi átlagos 4-5 reakciós bejegyzéseink után hirtelen az egyik posztunk hatalmas népszerűségnek örvend? Akkor bizony érdemes rajta elgondolkodnunk, hogy mit is csináltunk abban az egyben másként és ezek szerint jobban. De addig is üssük a vasat, amíg meleg és tegyünk rá hirdetést!

Hirdessünk rendszeresen és néha akár nagyvonalúan is, de ne feledjük, mindig megfontoltan!

Szólj hozzá