2015. sze 10.

Pár hasznos trükk Facebook adminoknak

írta: Klausz.Melinda
Pár hasznos trükk Facebook adminoknak

Ahogy az oldalunk növekszik, úgy nő a rajongók étvágya is az egyre több és friss tartalmak iránt is. Mindez több felelősséggel jár és persze még több munkával is. Néhány egyszerű, de kevésbé ismert trükköt mutatunk, amikkel könnyen az élre törhetünk a Facebook oldalak kiélezett versenyében.

Cikkek mentése

A „Facebook Save” funkció egy nagyszerű eszköz, amely segít elmenteni a számunkra releváns tartalmat, hogy később azt bármikor elolvashassuk. Elmenthetünk linket, cikket, videót, képet, stb.  A képen látható, hogy a számunka érdekes cikk jobb oldalán lévő nyílra kell csak kattintanunk és ott kiválasztani a "Hivatkozás mentése" gombot.how-to-use-facebook-save.png

 A későbbiekben pedig a bal szélső sávban találjuk a mentett cikkeket.

view-things-youve-saved-on-Facebook1.png

Ellenőrizzük a versenytársakat

Tudtad, hogy figyelni lehet a versenytársak Facebook oldalát az Elemzések menüponton belül? Ez egy egyszerű módja annak, hogy figyelemmel kísérjük a többi cég munkásságát. Ha legalább 100 rajongóval rendelkezik a Facebook oldalunk, akkor létrehozhatunk egy listát a versenytársak oldalairól, amiket figyelni akarunk:

  1. Nyissuk meg az elemzések menüpontot
  2. Görgessünk lefelé a Figyelendő oldalak fülig
  3. Majd oldalak hozzáadása gomb és adjuk hozzá a figyelni kívánt versenytársak oldalát

Emeljünk ki egy-egy bejegyzést

A bejegyzés kiemelésével az adott poszt az oldal tetejére ugrik és ott is marad, amíg csak akarjuk. Ezzel ezt a bejegyzést jóval többen látják.

  1. Keressük meg az adott bejegyzést az oldalunkon
  2. Kattintsunk a jobb felső sarkára
  3. Majd a legördülő menüben válasszuk ki a „Rögzítés felül” gombot
  4. Eltávolítani az oldal tetejéről az „Eltávolítás felülről” gombbal tudjuk

Nemkívánatos felhasználók tiltása

Ezzel eltávolíthatjuk az oldalunkról a trollokat, akik csak rontanak az oldalunk hírnevén.

  1. Kattintsunk a Beállítások menüpontra
  2. A bal sávban keressük meg a „Letiltott felhasználók” menüpontot
  3. Felül válasszuk ki az „Emberek, akiknek ez tetszik” fület
  4. Majd a felhasználót megtalálva kattintsunk az eltávolítás gombra

Hasonlítsuk össze a Facebook hirdetéseket

Annak érdekében, hogy lássuk, a Facebook hirdetések tényleg a megfelelő célközönséghez jutnak el (és ezzel javítják a ROI-t), a hirdetések különböző pontszámokat kapnak sikerességük függvényében.

  1. Lépjünk át az „Hirdetési menedzser” fülre
  2. Kattintsunk a Kampányok fülre
  3. Kattintsunk a kampányunk nevére
  4. Jobbról az 5. oszlopban már látjuk is

Ha további tippekre vagy kíváncsi, az alábbi infógrafikában találhatsz még párat: http://goo.gl/DYOTW5  

Szólj hozzá