2015. sze 28.

Közösségi önértékelés 5 lépésben

írta: Klausz.Melinda
Közösségi önértékelés 5 lépésben

socialNéha a legjobb módja annak, hogy tudjuk, valóban sikeresen használjuk a közösségi média erejét, hogy bepiszkoljuk kicsit a kezünket és önértékelést tartunk. Lehet, hogy még nem vagy közösségi média szakértő, de ha végigmész ezen az 5 lépésen, amit mutatunk, biztosan hatékonyabbá válik a munkád.

  1. Milyen felületeken vagy jelen?
Napjainkban minden vállalkozásnak érdemes fent lennie legalább Facebookon és esetleg LinkedInen is. De ezen kívül még rengeteg közösségi oldal létezik, mint például az Instagram, Pinterest, Twitter, vagy éppen a Google+ (ennek a közösségi oldalnak nem túl nagy a népszerűsége, de mivel mégiscsak a Google szüleménye, így erősíthetjük vele a SEO-t).

Te melyik felületeken vagy jelen?

Tipp: http://kozossegi-media-mindenkinek.blog.hu/2015/06/24/mennyi_idod_van_megmondjuk_melyik_kozossegi_media_oldal_valo_neked

  1. Milyen gyakran posztolsz üzleti oldalara?
Mindenképpen fontos, hogy megtaláljuk az egyensúlyt és nem szabad átbillennünk a passzív vagy a már bosszantóan aktív oldalra sem. Mutatunk néhány irányadó számot, hogy mennyi is a nagyjából ideális mennyiség:
  • Facebook: 5-6 bejegyzés hetente
  • Twitter: 10-12 bejegyzés naponta
  • LinkedIn: 5 bejegyzés hetente
Te milyen gyakran posztolsz?
  1. Minőségi a tartalom?
Nézzük át a megírt szöveget és gondoljuk át a tartalmát a célközönség fejével is! Vajon figyelemfelkeltő? Természetesen a helyesírási hibákra és a helyes szóhasználatra is nagyon ügyeljünk! A csatolt kép vagy link pedig mindenképpen legyen jogilag tiszta és minőségi!

Át szoktad nézni a bejegyzéseidet?

Tipp: http://kozossegi-media-mindenkinek.blog.hu/2015/04/20/5_tipp_mielott_megosztanal

  1. Mekkora az interakciód?
Csak az igazán jó tartalmak kapnak sok like-ot, pint, retweetet, vagy bármilyen elismerést. Ha fentiek mindegyik gördülékenyen működik, de mégsem megy jól az oldal, akkor egy valami hiányozhat: a hirdetés. Ahhoz, hogy igazán sikeresek legyünk a közösségi oldalakon (különösen igaz ez a Facebookra) némi összeget rá kell áldoznunk. Ha pedig ez is megvan, akkor már csak a helyes kommunikációra kell ügyelnünk! Igyekezzünk válaszolni minden kérdésre és véleményre!

Szoktál hirdetni?

Tipp: http://kozossegi-media-mindenkinek.blog.hu/2015/03/05/hogyan_kezdj_hozza_a_facebook_hirdetesekhez

  1. Hogyan méred a sikerességet?
Fontos, hogy tudjuk, mennyire sikeres egy-egy bejegyzés és hogy melyikeket szereti jobban a célközönségünk. Meg persze az is, hogy megérte-e a befektetett energia és költség. Ezt a ROI-val, vagyis a „return of investment” segítségével mérhetjük. A legjobb pedig, ha találunk egy megfelelő analitikai programot (akár a felület sajátját is). ;)

Milyen eszközzel méred a sikerességedet?

Tipp: http://kozossegi-media-mindenkinek.blog.hu/2015/05/11/igy_merd_sikereidet_a_kozossegi_media_feluleteken

Ha a mutatószámokban elkel a segítség, keresd Közösségi média felületek mérésével foglalkozó könyvünket, ahol nem csak részletesen elmagyarázzuk, melyik mutató mit jelent, hanem esettanulmányok segítéségével bemutatjuk, hogyan lesz jobb a kommunikációd a mérőszámok figyelésével!

Ráadásul ha már elolvastad a cikkünket, most egyedi kedvezményes 2.200,- + szállítási költség áron is hozzájuthatsz, csak írd be a megrendeléshez: “2200+szállítás”.

 

Szólj hozzá