A Facebook frissített konverzió központú hirdetésmérőjén
A Facebook nemrég frissítette a januárban létrehozott hirdetésmérő eszközét, amely a konverzióra koncentrálódik. A konverzió az, ha látogató valamilyen értékkel bíró dolgot tesz, például megrendel egy terméket, feliratkozik egy hírlevélre, ajánlatot kér, stb. A frissítés segítségével még jobban átláthatóak a marketinges lépések és ezáltal könnyebb az üzlet fejlesztése.
Eddig a mérőeszköz két csoportra osztotta a felhasználókat: akik látták a hirdetést, és akik nem. A változással viszont már a hirdetéseket is össze tudjuk hasonlítani kontroll csoportok és több teszt lefuttatása segítségével, így láthatjuk, hogy pontosan melyik hirdetés működik a legjobban a céloknak megfelelően.
Például, a honlap készítő Wix az egyik csoporttal tesztelte a csak válaszra ösztönző hirdetéseket egy másik csoporttal a válaszra ösztönző és videós hirdetések kombinációját. Kiderült, hogy a kombinált formátum több feliratkozást hozott a cég számára - 7,4 százalékos növekedést, míg a csak válaszra ösztönző hirdetések 6,8 százalékot.
Továbbá, a konverzió központú tanulmányok mérésével teljes képet kaphatunk a hirdetési teljesítményről a honlapokon és alkalmazásokon keresztül.
Ha további információkra van szükséges a hirdetéskezelés kapcsán, tarts velünk a III. Veszprémi Marketing Feszitválon!