2015. okt 20.

Újdonságok a közösségi média felületeken

írta: Klausz.Melinda
Újdonságok a közösségi média felületeken

social_media_freakNem csak a divatban, hanem a közösségi médiában is gyorsan változnak a trendek. Viszont ezek olyan változások, amikről ha lecsúszunk, lehet, hogy az üzletünk bánja. Az internetes világ pedig percenként változik, ezért nem árt, ha éberek maradunk és nyitottak vagyunk az újításokra. Mutatunk néhány újdonságot, amiket érdemes szemmel tartani!

Egyre okosabb a Facebook

Napjainkban már 2 millió aktív hirdető van jelen Facebookon, akik a cégüket akarják növelni a felület segítségével. A Call-to-action gomb segítségével buzdíthatjuk rajongóinkat a borítóképünkön is, hogy vegyék fel velünk a kapcsolatot valamilyen módon.

Nemrégiben bevezetett újítás a Hírfolyam beállítás, amivel a felhasználók előtérbe tudják helyezni a számukra értékesebb tartalmakat.

A következő újdonság pedig a profilképek ideiglenes cseréje. Első ránézésre haszontalannak tűnik, de kihasználhatjuk minden nagyobb esemény és ünnep idején, hogy automatikusan a témának megfelelőre váltja a profilunkat, majd az előre beállított időpontban vissza az eredetire.

A több termékes linkek pedig már az organikus posztoknál is működnek, így több képet is megjeleníthetünk egy linken belül, ami valószínűleg több kattintást hozhat. Sőt, hamarosan ugyanez videókkal is megvalósítható.

A Pinterest meghirdetett pinjei szárnyalnak

Nem érdemes csak a Facebookban gondolkodni, hiszen lehet, hogy néhány felület sokkal jobban igazodik az elvárásainkhoz. Itt van például a Pinterest is: Azt már tudjuk, hogy ezen a platformon rengeteg tartalom található. Viszont azt már kevesebben tudják, hogy milyen kevés összeg ráfordításával meg tudjuk emelni a saját pinjeink népszerűségét. A Pinteresten a hirdetések egyelőre nagyon olcsók! Lyfe Marketing nevű marketing ügynökség például 100 dolláros hirdetéssel 300.000 potenciális ügyfelet (kisvállalkozót) ért el.

Jön a megújult Google+

A Google+ a legnagyobb kereső teremtménye, de valahogy hiába próbálkozik, mégsem tud olyan népszerű lenni, mint a többi közösségi oldal. Azért még nem adja fel… Szerencsére már nem kötelező Google+ fiók a YouTube kommentek írásához és már nem hoznak létre automatikusan minden Google felhasználónak Google+-os fiókot is. Viszont a következő hónapokban megpróbál néhány újítással előrukkolni, mint például a Google Collection, amivel a bejegyzéseket kategorizálni lehet és a Hangouts-ot is áthelyezik, amivel több felhasználó megtérítésében reménykednek. Használja még valaki a Google+-t a SEO növelésén kívül?

Instagramos hirdetések

Már hivatalos. Itt vannak az Instagram hirdetések, amivel a cégek képek és videók segítségével tudnak hirdetni a felületen. Sőt, a call-to-action gombok is elérhetőek lesznek. Erről bővebben írtunk már egy korábbi cikkünkben.

Te követed a trendeket?

Szólj hozzá