2015. sze 20.

Miért regisztrált a HP a LinkedIn-re?

írta: Klausz.Melinda
Miért regisztrált a HP a LinkedIn-re?

A HP 2012-es LinkedIn kampányának célja az volt, hogy még szorosabb kapcsolatot ápoljon követőivel. A „Make it Matter” kampány nem csupán meg akarta szólítani a közönséget, hanem azt akarta, hogy a követők részt is vegyenek abban, érzelmi kötődés jöjjön létre. A HP marketing csapatának már voltak…

Tovább Szólj hozzá

2015. sze 15.

Szélesvásznúvá vált az Instagram

írta: Klausz.Melinda
Szélesvásznúvá vált az Instagram

Az Instagram 5 év alatt mindenki kedvenc négyzet alakú fotómegosztó felületévé vált… De többé már nem! Félreértés ne essen, nem azért, mert megszűnik az oldal, hanem csak az ikonikus négyzet alakú képek helyett már más szélességben is fel tudjuk tölteni képeinket. Volt már olyan, hogy le kellett…

Tovább Szólj hozzá

2015. sze 14.

Miért használd a Pinterestet?

írta: Klausz.Melinda
Miért használd a Pinterestet?

Ha megkérdezzük bármelyik céget, hogy melyik közösségi oldalra érdemes regisztrálni, mindenkinek azonnal a Facebook jut eszébe. Jogos, hiszen az aktív felhasználók szám már elérte a 1,5 milliárdot is. De az is igaz, hogy a Facebook kezd kiöregedni, a fiatalabb generáció már kezd ráunni a felületre.…

Tovább Szólj hozzá

2015. sze 14.

Új mobilos hirdetést tesztel a Facebook...

írta: Klausz.Melinda
Új mobilos hirdetést tesztel a Facebook...

A Facebook bevétele egyértelműen a cégek hirdetéseiből származik, közel a háromnegyede pedig a mobilos és tabletes hirdetésekből, ráadásul körülbelül félmilliárd felhasználó csak ezekről az eszközökről használja a közösségi felületet. Így nem is csoda, ha a mobilos hirdetési területet fejleszteni…

Tovább Szólj hozzá