2016. ápr 06.

Snapchat cégként? Miért is ne!

írta: Petneházy.Flóra
Snapchat cégként? Miért is ne!

image_1_sdfsdf.jpgA Snapchat korábban egy olyan fiatal réteg törzshelye volt, akik úgy akartak tartalmat közvetíteni barátaiknak, hogy kikerüljék a már Facebook-ra beregisztrált állandóan online tartózkodó, figyelő szüleiket. Ma már az egyik legnépszerűbb közösségi média felület a világon, több mint 200 millió felhasználóval. A felhasználók 71%-a 18-24 év közötti, de a cég erősen dolgozik azon, hogy sikeresen megcélozza az idősebb korosztályokat is.

A Snapchat az egyik legaktuálisabb csatornája az (egyelőre) fiatalabb célközönség elérésének, ezért márkádnak jelen kell lennie ezen a felületen is! Mire jó a Snapchat? Hogyan kellene egy márkának használnia? Az alábbi cikkünkből kiderül.

Mi is a Snapchat?

A Snapchat egy kép és videómegosztó felület egy kis csavarral. Az elküldött tartalmak (’Snaps’) a megtekintés után pár másodperccel eltűnnek, és a címzetteknek/ követőknek nincs lehetőségük újra megtekinteni, előhívni azokat.

Ellentétben a szakmai hálózati platformokkal, mint például a LinkedIn, a Snapchat felülete teljesen hétköznapi és mindenki számára egyszerűen kezelhető.

Hogyan használd helyesen?

Ahhoz, hogy hatékony Snapchat stratégiát állíts fel, meg kell találnod az ott használt hangnemet. Tartalmad nyelvezete, szóhasználata legyen könnyen érthető és a küldött képnek/ videónak legyen egyfajta szórakoztató jellege.

Bátran használd a Snapchat szerkesztő funkcióját, ahol rajzolhatsz, szerkeszthetsz képeidbe, ezzel növelve tartalmaid személyességét.

A Snapchat egy tökéletes felület arra, hogy megmutasd márkád követőinek milyen is az igazi vállalati szellemiségetek. Lehet egy céges vacsora, csapatépítő program, egy vicces hétfő reggel, vagy egy kulisszatitok, amibe beavatod közönségedet, és máris közelebb érzik magukat márkádhoz.

 Ne aggódj a tökéletes beállítások miatt, fogadd el a tökéletlenségeket, az alacsony megvilágítást, a remegő kamera képet. Ezek teszik emberivé tartalmadat!

Ne feledd, a Snapchat, ahogy az összes többi közösségi média felület az elkötelezettségről szól, és nem egy egyirányú értékesítési platform. Használd kreatívan, és vond be közönséged a kommunikációba!

Szólj hozzá