Te odafigyelsz rajongóidra? Pedig meghálálnák...
Szeretnél mélyebb, őszintébb kapcsolatot létesíteni közönségeddel? A Social Media Examiner 2 alapvető módszert mutat be, amivel személyesebbé teheted a közösségi felületeidet, nem kell más hozzá, mint egy kis emberség, érzelem és anélkül, hogy észrevennék, elköteleződést, érzelmeket válthatsz ki célközönségedből.
#Reakció
Mutasd meg, hogy értékeled a közönségedet, és szánj rájuk egy kis figyelmet.
Ha bejelölnek egy bejegyzésbe, megjelölnek egy képen, reagálj a posztra egy pár soros hozzászólással. Értékelni fogják, hogy észrevetted őket, és időt szakítottál rájuk. Figyeld meg, hogy egy idő után növekedni fog a márkádhoz kapcsolódó posztok száma.
Ugyanez érvényes a kommentekre. Szállj be a beszélgetésekbe, köszönd meg a jó kívánságokat/ a szolgáltatásodhoz fűzött pozitív megjegyzéseket.
#Érzelmek, humor
Mutasd meg márkád emberi oldalát. Ha érzelmi reakciót váltasz ki célközönségedből, segítesz nekik kötődni márkádhoz.
A nevetés, megnevettetés az egyik legerősebb eszköze ennek. Ahhoz, hogy hitelesen kommunikálj humoros posztokat 100%-osan ismerned kell a közönségedet, szokásaikat. Ehhez segítség lehet a beérkező kommentek követése a korábbi posztoknál, képeknél.
Ezzel a két apró, költséghatékony trükkel aktív közönséged úgy érzi, hogy részese a márkádnak, és bejegyzéseik, hozzászólásaik csak gyarapodni fognak.
Te odafigyelsz rajongóidra?