Így növeld a Facebook oldalad látogatottságát vizuális tartalommal...
Nagyobb elérést, sikeresebb kampányt szeretnél Facebook-on lebonyolítani? Hogyan tud egy-egy vizuális tartalom segíteni célod elérésében? A képanyag használatával könnyebb átadni a kampányod üzenetét, segít megfogni a közönséged figyelmét. Az alábbi cikkben a Social Media Examiner 4 módszert mutat be, hogyan tudsz játszani a vizuális tartalommal.
#1 Egy kép magáért beszél
A felhasználók általában a szabadidejüket töltik a
Facebook hírfolyamának böngészésével, segíts nekik élvezetesebbé tenni ezeket a perceket könnyen érthető tartalmakkal.
A Travel Chanel oldala egy jó példa erre. Gyönyörű képeket posztol, egyszerű, rövid szövegezéssel. Megfigyelheted, hogy nem írja ki a teljes linket, a bit.ly linkrövidítéssel írta bejegyzését, hogy ne terelje el az olvasó figyelmét.
Miért is írj egy 10 soros bejegyzést, amikor a képek beszélnek maguktól?
#2 Egységes, mégis sokszínű vizuál
Ha már van kész arculata a márkádnak, hozd ki belőle a legtöbbet! Egy sémára gyárts minél több feliratos képet, termékfotót. Az alábbi képeken a Target bejegyzéseit láthatod. Tökéletes összhangban vannak a képek, videók, partnerfotók, értékesítő képek keveréke.
Ha még egy kis vállalkozásod van, vagy nincs grafikus a cégnél, számos online képszerkesztő áll a rendelkezésedre, hogy egyszerű, de nagyszerű képeket gyárts cégednek. Ilyen például a PickMonkey (wwww.pickmonkey.com) online képszerkesztő, aminek az ingyenes verziója is rengeteg lehetőséget ad számodra.
#3 Rajongó, fan képek
A világ egyik legsikeresebb márkája arról ismert, hogy ismeri a közönségének minden mozzanatát, viselkedési szokását. Például Harley-Davidson oldalán állandó az ösztönzés arra, hogy a rajongók saját fotókat töltsenek fel, majd az megosztásra kerül a hivatalos Facebook oldalon.
Ennek az az eredménye, hogy a követők egyre több fotót fognak feltölteni, követni fogják az oldaladat, hátha az ő képük kerül ki, megnövekszik a márkád hashtag-elése, hiszen azt szeretnék, hogy rátalálj a képre.
#4 Trendek, események, ünnepek
Az igazi, értékes tartalomgyártás a legfontosabb, de ha azt szeretnéd, hogy új emberek is észrevegyék a márkádat, érdemes odafigyelni a trendekre. Gondolj előre az ünnepekre, különleges napokra, film premierekre, vagy bármire, ami kapcsolódhat márkádhoz. Gyárts előre az alkalomhoz illő képeket, ezzel is érdekesebbé téve az oldaladat.
Használod már valamelyik módszert? Ha még nem, melyiket próbálnád ki, melyiket találod a leghatékonyabbnak?