2016. nov 03.

3+1 GoogleAdwords tipp kezdőknek

írta: Székács Alexa
3+1 GoogleAdwords tipp kezdőknek

adwords-1.jpgDe előtte tisztázzuk mi is az a Google Adwords?

Az online marketing egyik leghatékonyabb hirdetési módja, mely PPC, vagyis pay-per-click (kattintásonkénti fizetési) elven működik.

Mit jelent ez?
Meghirdeted az üzletedet, mely 1000 találatra meg is fog jelenni a keresési eredmények között. Az ezer keresőből, ha 100-an kattintottak a te linkedre, akkor te csak a 100 kattintásért fogsz fizetni!


De nem is annyira egyszerű ezt a hirdetést feladni, mint ahogy gondolnád.
Mi most csak a legalapvetőbb tudnivalókat osztjuk meg veled, amikre mindenképp figyelned kell és eredményesebb lehet a hirdetésed, ha megfogadod!

 

Ne írj több oldalas kulcsszó listát!
Sokan gondolják, hogyha minél több kulcsszót írnak, akkor biztosan sokkal többször megjelenik majd a hirdetésük. A túl hosszú listával pont az ellenkezőjét fogod kiváltani a hirdetésből, mint amit szeretnél. Jobb lenne, ha több kisebb hirdetéscsoportot hoznál létre, kevesebb kulcsszóval és így eredményesebb lehetsz!

 

Nem csak pozitív, hanem negatív kulcsszavakat is használhatsz!

Ez azért fontos, mert ha a vásárló nem a terméked nevét, hanem annak pont az ellenkezőjét írja be, akkor a reklámod biztosan nem fog megjelenni! De ha Te erre már előre számítasz, akkor mindenképp gondolkozz el rajta, hogy milyen negatív kulcsszavakat lenne érdemes megadnod, hogy több találatban legyél benne. Ezáltal nő az átkattintási arány és még helyezésben is előrébb kerülhetsz!

 

Ne higgy el mindent a Google-nak, állíts be magasabb napi költségkeretet, mint amit ő ajánl!

Ha túl alacsonyra állítod az a baj, ha túl magasra…az meg neked baj.
Ha az ajánlott keretet sem éred el, akkor előfordulhat, hogy a hirdetésed nem lesz folyamatos és csak időnként fog megjelenni, mert hogy a cél az, hogy a hirdetésed minden alkalommal megjelenjen, amikor valakinek szüksége van rá! Optimalizáld hirdetéseidet és állíts be célzási opciókat!

 

+1. És végül, amit lehet nem gondolnál, de az egyik legfontosabb, hogy mindig kövesd nyomon a statisztikákat és az elemzéseket!
Nézd meg hogyan teljesít a hirdetésed, kell-e rajta változtatni, vagy még több időt szánni a megismerésére! Ne sajnáld rá az időt, ismerkedj meg az Analyticsel is, mely nagy segítség lehet számodra, hogy még jobban átlásd milyen változtatásokra lenne még szüksége a hirdetésednek!

Szólj hozzá