2018. már 12.

Kreatív hirdetési megoldások

írta: BDóra.
Kreatív hirdetési megoldások

kreativ2.PNGMindenhol csak azt hallani, hogy „Hirdetni, hirdetni és hirdetni!” ez a legfontosabb, hogy elérjük a közönséget. Ez részben így is van, csak nem mindegy, hogy ezt miként tesszük. Lehet, hogy nagyobb sikereket is el tudnánk érni, ha egy kis kreativitással megbolondítanánk a hirdetéseinket.

Kezdjük is rögtön egy nagyobb cég ötletével, ami 72%-al megnövelte a vászonmegtekintések számát. Az egyik társaság a Royal Caribbien virtuális túrára vitte az érdeklődőket az új hajója avatása alkalmából. Gyönyörű panorámaképekkel a tengeri létről, a 10 szintes csúszdaparkon át a robotcsaposig és a csodálatos kilátásról szolgáltatott élményt. Átlagosan 72 másodpercig nézték a videót az emberek.

 

Összeszedtünk néhány ötletet, hogy mivel lehetne egy kicsit megspékelni azokat a hirdetéseket ;)

Tippek

  • ha egy termék több színben is elérhető, érdemes az összes színt bemutatni egy rövid videóban, diavetítésben, mozgóképben, ahol csak a termékek színe változik és minden más állandó marad. Így gyorsan és egyszerűen felhívhatjuk az érdeklődő figyelmét, hogy a termékünk pontosan hány színben is érhető el.
  • a hirdetéskezelőben ki lehet választani olyan opciót is, amikor szerkesztjük a hirdetést, hogy több kép egy hirdetésben, ez lesz a carousel hirdetés. Itt is lehet kreatívkodni és egy történetet is el lehet mesélni a képekkel. Esetleg egy képet megvágni néhány 600x600-as méretűre, aminek a lapozásával egy kerek egészet sztorit kapunk. Ide akár 10 képet is feltölthetünk, de 3-4 kép már elegendő ahhoz, hogy a kreatív már sikert érhessen el.
  • Jó trükk az is, ha a képen lévő személy tekintete abba az irányba néz, ahol a lényeges tartalom található a banneren. Ezzel automatikusan irányítani lehet a figyelmet.
  • Fontos odafigyelni a színekre is, érdemes harsányabb színeket is kipróbálni, hogy figyelemfelkeltőbb legyen, és nagyobb interaktivitást tudjunk elérni.
  • call to action gombok használata
  • hirdetés szövege legyen rövid, tömör és lényegretörő. Itt nem kell rögtön minden információt leírni, ami feltétlenül hasznos, csak csigázzuk fel a hangulatot, hogy tovább kattintson a részletekért az érdeklődő.
  • a landing page szerepe szintén nagyon fontos. Ott is lényeges a színvilág, könnyű átláthatóság és kreativitás.

Mi az, ami tilos?

  • rossz minőségű képek használata
  • túl sok szöveg használata a hirdetésen (kb. 10% lehet)
  • rossz helyesírás

Eresszük bátran szabadjára a fantáziánkat és teszteljük le az összes lehetőséget, ami felmerül, hogy jól működhet, hiszen a tesztelésekből tudjuk csak meg mi is az pontosan, ami a célközönségünk figyelmét felkelti.

 

Forrás: https://www.facebook.com/business/inspiration

Szólj hozzá