2018. júl 24.

Még mindig érint a Facebook zéró?

írta: BDóra.
Még mindig érint a Facebook zéró?

black-and-white-blackboard-business-356043.jpgAz év elejét a Facebook algoritmusának a változásával kezdtük, ahol a legnagyobb közösségi média platform vezetője, Mark Zuckerberg bejelentette, hogy a barátok és társas kapcsolatok kerülnek majd előtérbe a hírfolyamban. Azt mindenki sejtette, hogy az amúgy is alacsony organikus számok a céges oldalaknál még inkább csökkenni fognak, azonban azoknál az oldalaknál érvényesült a "Facebook zéró", amelyek nem figyeltek kellőképpen rajongóbázisukra és nem hangolódtak rá azok igényeire.

Milyen megoldás létezik az alacsony organikus elérés növelésére?

Releváns és minőségi tartalom

Az oldal tematikájának megfelelő hasznos információk közlése, amelyek felkeltik a követők figyelmét. Kreatívok használata és a bejegyzések közzétételének típusait is aknázzuk ki. Legyen minél változatosabb az oldal, ez algoritmus szempontjából sem elhanyagolható.

Például legyen diavetítés, carousel és több képként feltöltött fotók, hogy bátran nézelődhessenek a látogatók az oldalon. Töltsön el minél több időt a Facebook felületünkön és gondoskodjunk róla, hogy minél előbb ellátogasson a weboldalunkra. Ezt a legkönnyebben úgy érhetjük el, ha a bejegyzés szövegének a végére elhelyezzük az aktuális tartalomnak a linkjét, ami a weboldalunk megfelelő aloldalára viszi majd az érdeklődőt.

 

Jól célzott hirdetések

Továbbra se engedhetjük meg magunknak, hogy ne a releváns célközönségnek hirdessünk. Ha bizonytalanok vagyunk, hozzunk létre többet és teszteljük, hogy melyik célközönség, melyik kreatívval hogyan teljesít.

 

Chatbotok használata

Próbáltad már? Tulajdonképp egy előre programozható beszélgető partner, ahol irányított chatelés keretén belül adhatunk hasznos információt az érdeklődőnek. Azaz nem más, mint mesterséges intelligencia, amit ügyesen használva remek marketing lehetősséggé lehet alakítani.

Szeretnéd kipróbálni chatbotunkat? Itt megteheted -> https://www.messenger.com/t/KlauszSocialGroup

További chatbotjainkat pedig ITT találod!

 

Videók használata

A tavalyi év végére a magyar márkaoldalak tartalmainak 15%-a már videó volt, egy évvel korábban ez a szám körülbelül 5% volt. A legjobb választás talán a live videók lehetnek, hiszen ezzel gyorsan eljuttatható az üzenet a releváns felhasználókhoz.

 

Nyereményjátékok indítása

Ez általában magas organikus elérést szokott eredményezni az oldalon anélkül, hogy a bejegyzést meg kellene hirdetni. Érdemes kipróbálni, hiszen ilyenkor jóval magasabb számban kerülnek be a követők a hírfolyamába ezek a posztok a magas interakció miatt, így több oldallátogatóra is lehet számítani az adott időszakban.

 

Szólj hozzá

elérés chatbot Facebook zéró