3x3 hirdetési tipp
Mutatunk néhány tippet, amivel javíthatsz hirdetéseid minőségén!
Hatásos hirdetések!
- Hirdetési cél meghatározása! Például, termék népszerűsítése, webhelyen történő látogatók növelése, márkaismertség, bolt népszerűsítése.
- Célközönség meghatározása! Fontos ennek meghatározása, hiszen, ha ez nincs jól beállítva, akkor a hirdetések hatékonysága nem lesz megfelelő.
- Találj ki egy témát, amire felépíted a promóciód! Bújj bele a célközönséged bőrébe és gondold át, hogy mivel lehetne a legjobban megfogni őket. Például, kupon, termékkedvezmény, ajándék stb.
Ütős hirdetésszövegek!
- Találd meg a megfelelő hangnemet! Kövesd hirdetéseidben is a már bevezetett tegeződést vagy magázódást, ahogy eddig is megszólítottad a célközönséged. Ennek megfelelően a bejegyzések stílusát is vidd bele a hirdetésekbe, jelenjen meg a céged identitása abban a néhány sorban, amit hirdetni szeretnél.
- Legyél lényegre törő, nem kell a rizsa! Figyelj, hogy ne legyen túl hosszú a szöveg, hiszen a hírfolyamban azt senki se fogja elolvasni. Ütős, frappáns szövegre van szükség. Ha konkrét tevékenységet vársz az érdeklődőtől, akkor hívd fel rá a figyelmét! „Kattints a részletekért!”, „Keresd webáruházunkban!” stb.
- Gondolkodj az ügyfél fejével! Ez nyilván nem egyszerű, de így könnyebb lesz jó szöveget írni a hirdetéshez. Ne csak a saját nézőpontodból közelítsd meg, hanem az ügyfél szempontjából is, hogy miét érdemes például Nálad vásárolnia.
Minőségi képek!
- Ragadd meg a figyelmet! A hirdetési képed legyen releváns a közölni kívánt tartalommal.
- Minőség! Felejtsd el az életlen, pixeles képeket, csak jó minőségű, jogtiszta képeket használj! Nagy felbontású és jól megvilágított képeket érdemes közzétenni.
- Érdemes játszani a színekkel, hiszen a harsányabb árnyalatú képek gyakran sikeresebbek pont azért, mert nem olvadnak bele úgy a hírfolyamba, mint az összes többi bejegyzés és hirdetés.
Ha ez a három egység rendben van és mindenre odafigyeltél, akkor a legjobb eséllyel hirdetéseid jól fognak teljesíteni. Futtass akár egyszerre több hirdetést is csak más kreatívval, így le tudod tesztelni, hogy melyik a sikeresebb az adott témában, így a későbbiekben csak olyat fogsz promózni, ami tudod, hogy jó eredményeket fog elérni. Ugyanezt tesztelheted a szöveg megváltoztatásával is, így jobban ráérzel majd arra, hogy milyen hangvétel az, ami inkább bejön a célközönségednek.
Forrás:
https://www.facebook.com/business/learn/facebook-tips-recommendations
https://www.facebook.com/business/learn/facebook-tips-effective-ads
https://www.facebook.com/business/learn/facebook-tips-writing-ads
https://www.facebook.com/business/learn/facebook-tips-images