2019. júl 10.

Automatizált, vagy manuális üzenetküldés? - Chatbottal mindkettő lehetséges!

írta: K.Klarissza
Automatizált, vagy manuális üzenetküldés? - Chatbottal mindkettő lehetséges!

angry-artificial-artificial-intelligence-39349.jpgSokan félnek teljesen automatizálni a felhasználók számára küldött üzeneteket, és lássuk be, hiába a modern technológia, adódnak olyan helyzetek, amikor manuálisan, nekünk kell kezünkbe venni az írányítást. Mi lehet ilyenkor a megoldás? Semmiképpen sem az, hogy búcsút intünk a chatbot általi csodás lehetőségenek.

Létezik ugyanis egy Live Chat nevű plugin a Chatfuelben (no meg más chatbot platformon is, de mi most ezt a kedvenc platformunkat mutatjuk be), amit pontosan ezen helyzetek megfelelő kezelésére hoztak létre. A Live Chat egy olyan bővítmény, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy kapcsolatba tudjanak lépni az oldal adminisztrátoraival.

A Live Chat két részből áll:

(1.) egy plugin, amelyet valahol a beszélgetés folyamán elhelyezhetsz, hogy szüneteltesse a botot, és hagyja, hogy az előfizetők beszélgetést kezdeményezzenek egy létező személlyel;

(2.) egy külön fül a Chatfuel botban, ahol a bot adminisztrátorok kezelhetik a beszélgetéseket.

  • Live Chat fül

A Live Chat fül lehetővé teszi, hogy a beszélgetéseket manuálisan tudjuk kezelni, anélkül, hogy elhagynánk a Chatfuel-t. Ez akkor is hasznos, ha a chatbotodon keresztül néhány munkatársadnak engedélyezed a feliratkozókkal történő chatbeszélgetést, ugyanakkor a bot belső részeihez, vagy a csatlakoztatott Facebook oldalhoz megtagadod a hozzárférést.

Mit kell tenned a bot szüneteltetéséhez, és egy adott beszélgetés megnyitásához?

(1.) Keresd meg a szóban forgó személyt az Live chat fül „closed” vagy „only bot” mappában, és küldj neki üzenetet, vagy

(2.) keresd meg a “People” fülön, kattints a Messenger ikonra, és küldj üzenetet!

livechat-tab.png

livechat-people-tab.png

  • Live Chat plugin

Ez a bővítmény automatikusan szünetelteti a botot, amikor a feliratkozóval beszélgetést folytatsz. Mindenképpen hasznos lehet, ha a bot nem tud válaszolni a kérdésre, és emberi segítségre van szükség.

 A feliratkozók, akik csetelnek a bottal, ezt látják közben:
live-chat-phone.png

A bővítmény üdvözlő üzenete természetesen testreszabható.

livechat-example.png

Ha a felhasználók elindítják a csevegést, és nem állítják meg maguktól, a Chatfuel egy beállítható időkereten keresztül fogja ezt nyitva tartani. Ahogy letelik az idő, automatikusan leállítja a csevegést.

livechat-example-plugin.png

 Minden alkalommal, amikor egy felhasználó új csevegést indít, kap egy értesítést a botodtól a Facebook-oldalad üzenetküldési linkjével, ahol tudsz válaszolni a felhasználónak.

Ehhez csatlakoztatnod kell a botodat a Facebook oldaladhoz, és a plugin alján lévő kék ikonra kattintva erősítheted meg, hogy Te vagy a chatbot kezelője.

Ne feledd, a chatbot egy óriási lehetőség céged számára, és amint látod, teljes mértékben személyreszabható!

Szeretnél Te is chatbotod?

Keress minket, vagy nézd meg az általunk készített chatbotokat itt:

http://kozossegi-media.com/chatbot-es-alkalmazasfejlesztes

 

Forrás: https://docs.chatfuel.com/articles/849315-live-chat

 

 

 

Szólj hozzá