2019. jún 14.

3 elképesztő mesterséges intelligencia és automatizálási trend 2019-ben

írta: K.Klarissza
3 elképesztő mesterséges intelligencia és automatizálási trend 2019-ben

A 2019-es év félidejében számos vállalat újraértékeli az előző hónapok tapasztalatai alapján a stratégiai döntéseit. Ezeket a döntéseket erőteljesen befolyásolják a technológiák trendjeinek előrejelzései. A mesterséges intelligencia és az általa lehetővé tett automatizálás rengeteg vállalkozás…

Tovább Szólj hozzá

2019. jún 13.

Ingyenes, gyors és elősegíti megjelenésedet a keresőkben – Ez a Google Cégem! (My Business)

írta: Sáringer Viktória
Ingyenes, gyors és elősegíti megjelenésedet a keresőkben – Ez a Google Cégem! (My Business)

Mindannyian szeretnénk elsőként megjelenni a keresőkben, de sokan még a legegyszerűbb lépésről is lemondanak. Használd ki a Google adta ingyenes lehetőséget, hogy vállalkozásod megjelenése ne csak egy link legyen a sok közül. Ha beregisztrálsz a Google Cégem oldalán és megadod…

Tovább Szólj hozzá

googlemaps googlebusiness

2019. jún 12.

Üzlet az Instagramon: Lépésről lépésre kezdőknek

írta: Sáringer Viktória
Üzlet az Instagramon: Lépésről lépésre kezdőknek

Ma már szinte minden cégnek van weboldala, e-mail címe, Facebook oldala és egyre többen regisztrálnak üzleti fiókként az Instagramra is. Ha a Te cégednek még nincs Instagramja, vagy van, de nem tudod, hogyan használd, a legjobb helyen jársz! A továbbiakban áttekintjük mire való az…

Tovább Szólj hozzá

2019. jún 12.

Influencer támadásból együttműködés

írta: Klausz.Melinda
Influencer támadásból együttműködés

A KREATÍV Arany díját kapta a Wellamarinos influencer sztori

57 ügynökségi nevezésből összesen 24-et juttatott rövidlistára a zsűri, mely élő szavazáson választotta ki a nyerteseket a KREATÍV Influ díján.  A "Támadásból együttműködés" című munkánk ARANY díjat kapott a KREATÍV 11 tagú szakmai zsűrijétől olyan kampányokat megelőzve, mint például a Pepsi…

Tovább Szólj hozzá

2019. jún 11.

A katasztrófaturistáktól növekszik a rajongószám?

írta: Sáringer Viktória
A katasztrófaturistáktól növekszik a rajongószám?

Legnépszerűbb magyar Fb oldalak, posztok

A Facebook megjelenésével és népszerűségével "ellopta" a myVIP és iWiW felhasználókat, egyre többen regisztráltak és ez a tendencia máig sem állt meg. Azt gondoltuk, majd jön valami más, valami új... De eddig akármivel is próbálkoztak, nem sikerült megtörni a Facebook jelenlegi helyzetét. Ma már…

Tovább Szólj hozzá

2019. jún 11.

Hogyan kezdjünk neki egy Facebook hirdetésnek?

írta: Horváth.Szilveszter
Hogyan kezdjünk neki egy Facebook hirdetésnek?

A Facebook hirdetések 3 szintből állnak: Kampány (Campaign) Hirdetéssorozat (AdSet) Hirdetés (Ad). Minden egyes kampány több hirdetéssorozatot, és minden egyes hirdetéssorozat több hirdetést is tartalmazhat. Ha például egy kampányod 3 hirdetéssorozatból áll és mindegyikben van 1-1 hirdetés,…

Tovább Szólj hozzá

hirdetéskezelés

süti beállítások módosítása