2019. okt 27.

Gyönyörű strandok és helyszínek? Így hat a közösségi média a turizmusra

írta: R Judit
Gyönyörű strandok és helyszínek? Így hat a közösségi média a turizmusra

A turizmus nem újkeletű fogalom, hiszen az embereket mindig is vonzották a szép dolgok. Legyen szó művészetről, ruhákról, természetről, országokról vagy városokról, ha egyszer valaki felfedezett valami csodálatosat, biztosak lehetünk abban, hogy egy idő után mások is érkeznek, hogy megnézzék azt.…

Tovább Szólj hozzá

turizmus fenntarthatóság

2019. okt 25.

Chatbotok a vállalkozásodban, avagy a termelékenység, a kapcsolatok és a költségmegtakarítás új szintje

írta: K.Klarissza
Chatbotok a vállalkozásodban, avagy a termelékenység, a kapcsolatok és a költségmegtakarítás új szintje

Miért szeretjük a chatbotokat? Mert nagyon kényelmes a használatuk. Megkérhetjük Siri-t, hogy válaszolja meg a kérdéseinket, vagy játsszon le egy zenét, útmutatásokat kérhetünk a Google-tól, vagy felhívhatunk bárkit, aki szerepel a névjegyzékünkben.Ezek mind példák a chatbotok működésére. Olyan…

Tovább Szólj hozzá

2019. okt 24.

Készíts megtérülő Facebook hirdetéseket!

írta: R Judit
Készíts megtérülő Facebook hirdetéseket!

Szeretnéd, ha a Facebook hirdetéseid aktivizálnák az embereket? Ebben a cikkben tippeket kaphatsz ahhoz, hogy olyan hirdetést állíts össze és indíts el, amely segít jobban eladni termékeidet és szolgáltatásaidat! Kutass az ügyfeleid preferenciái és igényei után a Facebook csoportokban! A…

Tovább Szólj hozzá

marketing hirdetés

2019. okt 22.

Miért nyerő az empátia az email marketingben?

írta: R Judit
Miért nyerő az empátia az email marketingben?

Az e-mail marketing egyre inkább adatvezérelt. Amikor főként a statisztikák dominálnak a döntéshozatalban, könnyű elfelejteni, hogy minden megnyitott e-mail és minden kattintás mögött egy személy van.Ne érts félre minket! Az adatok hatalmának kihasználása elengedhetetlen minden e-mail…

Tovább Szólj hozzá

marketing e-mail