2020. máj 25.

A legjobb Call to Action megoldások vállalkozásod számára

írta: K.Klarissza
A legjobb Call to Action megoldások vállalkozásod számára

cover_1.jpegNéhány évvel ezelőtt a Facebook inkább passzív marketing eszközként funkcionált. Használhattuk a cégünk népszerűsítéséhez, a potenciális ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz, és hozzásegítette az érdeklődőket a weboldalunkra, vagy cégünk telephelyére való eljutáshoz. A Facebook azonban rövid idő alatt hosszú utat tett meg - különösen a vállalkozások számára, és az úgynevezett Call to Action (CTA) gombokkal a platform új lehetőségek kapuját tárta ki a vállalkozások számára.

De mik is ezek a Call to Action gombok? És melyik a legjobb vállalkozásod számára? Merüljünk el a témában és nézzük meg őket közelebbről!

Facebook Call to Action lehetőségek

Ezek a cselekvésre ösztönző gombok a Facebook üzleti oldalának tetején találhatók, a „Tetszik” és az „Üzenet” gombok bal oldalán. Egyszerű, gyors, és mindössze egyetlen kattintással kínálja a felhasználóknak a vállalkozással való interakciót - felvehetik velük a kapcsolatot, feliratkozhatnak hírlevelükre, vagy egyenesen a weboldalukra navigálhatnak általa.

Számos Call to Action gomb érhető el:

  • Foglalás most
  • Lépj kapcsolatba velünk
  • Alkalmazás használata
  • Játék indítása
  • Vásárlás most
  • Regisztrálás
  • Videó megtekintése
  • Tudj meg többet
  • Letöltés

Hogyan válasszuk ki a legjobb Facebook CTA-ket?

Azok a legjobb CTA-k, amelyek szoros kapcsolatban állnak vállalkozásod marketing céljaival.

Mik lehetnek ezek?

  • Lead generálás

Ha vállalkozásod általános célja, hogy a Facebookot lead-generáló eszközként használja, akkor talán a „Regisztráció”, a „Kapcsolatfelvétel” vagy a „Tudj meg többet” CTA a legjobb választás számodra. Ez lehetővé teszi a potenciális ügyfelek e-mail listájának kidolgozását, amelyekkel később megkeresheted, és meggyőzheted őket termékeidről/szolgáltatásaidról.

  • Cselekvés

Ha az a célod egy adott poszttal, hogy a Facebook felhasználóidat egy adott cselekvésre ösztönözd, akkor az „Alkalmazás használata”, a „Játék indítása”, a „Videó megtekintése” vagy a „Letöltés” a célszerű választás, míg a „Vásárlás most” a legjobb, ha e-kereskedelemmel rendelkezel.

Persze itt is igaz, hogy célszerű minél különfélébb CTA-öket kipróbálni a célközönséggel, és az eredmények alapján leszűkíteni azokra, amelyek a legjobban teljesítettek. Javaslat: válassz ki 2-5 sikeres CTA-t, amelyeket az év legforgalmasabb ideje alatt a legjobb eredményt hozták számodra!

Ám CTA-kat nem csak ily módon használhatsz, hiszen posztjaidba is belecsempészhetsz néhány olyan mondatot, mely cselekvésre ösztönzi követőidet. Ezek az alábbi példákban jól látható.

1_4.png

2_2.png

 

Segítségükkel ösztönözheted követőidet, hogy interakcióba lépjenek Veled, és lájkoljanak, kommenteljenek, rákattintsanak a posztban megadott linkre. Természetesen erre is igaz, hogy kísérletezéssel tudhatod meg, a Te célközönséged számára mi a legmotiválóbb, mi váltja ki a legnagyobb interakciót.

Tehát Call to Action kalandozásokra fel! Te használsz már Call to Action-öket? Ha igen, melyik a kedvenced?

Forrás: https://tinuiti.com/blog/paid-social/facebook-call-to-actions/

Szólj hozzá

marketing bejegyzés aktivitás bejegyzések követő call to action