2020. nov 18.

Hogyan építsd énmárkádat tartalommarketing segítségével?

írta: Szaller Nikolett
Hogyan építsd énmárkádat tartalommarketing segítségével?

hogyan_e_pi_tsd_e_nma_rka_dat_tartalommarketing_segi_tse_ge_vel01.jpgA fogyasztók nem vállalatoktól vásárolnak, hanem emberektől, akikben úgy érzik, megbízhatnak, és akikkel tudnak azonosulni. Énmárkázási stratégiád segítségével bizalmat építhetsz ki érdeklődőid körében, mely a későbbi esetleges vásárlásukhoz szükséges legelső lépés. De hogyan fogj hozzá? Cikkünk 8 tuti ötlete segít ebben!

1. Add önmagad!

A hitelesség, a szakértelem és a bizalom a tartalommarketing legfőbb elemei. Ha hamis képet próbálsz kialakítani magadról, azt az emberek valószínűleg igen hamar észre fogják venni, ezáltal pedig hiteltelenné válnak számukra későbbi tartalmaid is.

2. Nem kell mindent megosztanod!

Az online felületek önmárkaépítésre történő használata során a siker kulcsát nem valamennyi esemény mélyreható megosztásával tudod megszerezni. Fontos határt húznod az önmárkázásra használt, illetve a privát tartalmaid között, valamint meghatároznod, mely dolgok nem tartoznak a nyilvánosságra.

3. Légy pozitív!

hogyan_e_pi_tsd_e_nma_rka_dat_tartalommarketing_segi_tse_ge_vel02.jpgKerüld a gyalázkodó, negatív töltetű vagy politikailag helytelen nyelvhasználatot online megnyilvánulásaidban. Az üzleti- és magánéleted szempontjából is rendkívül fontos, hogy inspiráló és optimista légy a valós életben és interneten egyaránt.

4. Legyenek határozott céljaid!

Ezeket a következő kérdések megválaszolásával tudod meghatározni. Mit szeretnél elérni az énmárkáddal? Új állást, új ügyfélkapcsolatokat szeretnél vagy esetleg szakmai tekintélyedet alapoznád meg? A célközönségednek milyen igényei vannak? A víziód megmutatásához mely tartalmaid segíthetnek hozzá?

5. Legyen blogod, ahova rendszeresen posztolsz!

Céged sikeréhez nagy mértékben hozzájárulhatsz kiváló minőségű releváns blogbejegyzések rendszeres megosztásával. A Business2Community adatai azt mutatják, hogy a kis vállalkozások, melyek blogfelülettel is rendelkeznek, 126 százalékkal több érdeklődőre tesznek szert, mint az anélkül működők.

6. Hozz létre minőségi tartalmakat!

Tartalommarketing nem létezhet valamilyen érték (gyakorlatban használható tudás, relevancia) közvetítése nélkül. Kerüld a rövid, lényegtelen, nem elég alaposan átgondolt bejegyzéseket, hiszen ezek által az emberek arra következtethetnek, hogy termékeid vagy szolgáltatásaid igénybevétele során sem számíthatnak sokkal jobb minőségre Tőled.

7. Oszd meg gyakran tartalmaidat!

Közösségi felületeid kiválóan alkalmasak arra, hogy mondandóddal sok emberhez hatékonyan eljuss, hiszen oldalaid követői már ismernek Téged és megbíznak Benned. Egy tanulmány kimutatta, hogy 5-től 7 benyomás szükséges ahhoz, hogy valaki felismerje márkádat és az általa képviselt értékeket. Ennek érdekében posztolj minél gyakrabban a célközönségedre szabott minőségi bejegyzéseket!

8. Biztass a megosztásra!

A New York Times tanulmánya azt vizsgálta, milyen motiváló erők hatására osztanak meg az emberek tartalmakat. Ha ezeket a motívumokat sikeresen alkalmazod, jóval több emberhez eljuthatsz. Továbbá érdeklődőidet tartalmaid megosztására például nyereményjátékok keretében is ösztönözheted.

Te is megfogadod tanácsainkat? Ha igen, írd meg nekünk mindenképp! :)

 

Források:

https://www.pammarketingnut.com/2014/05/personal-branding-strategy-social-media-marketing-white-paper/

https://foundationinc.co/wp-content/uploads/2018/12/NYT-Psychology-Of-Sharing.pdf

https://www.business2community.com/blogging/business-blogging-lesson-blog-purpose-01206311#bk1ldwA0TgxVreem.97

https://growfusely.com/blog/content-marketing-for-personal-branding/

Szólj hozzá

tartalom tipp ötletek tippek márkaépítés személyes márka énmárka tartalommarketing