2020. dec 05.

Milyen tartalmakat fogyasztunk Covid alatt?

írta: K.Klarissza
Milyen tartalmakat fogyasztunk Covid alatt?

A COVID-19 járvány gyökeres változásokat hozott életünk minden területén, melyben a média egyre fontosabb szerepet vállal. A megnövekedett otthon töltött idő nagyobb tartalom iránti kereslethez és a rajongóbázisok bővüléséhez vezetett. Az egész világon új napi rutinok jelentek meg, melyekben a…

Tovább Szólj hozzá

videó filmek videójáték koronavírus

2020. dec 04.

A vásárlás jövője már most megérkezett

írta: Sáringer Viktória
A vásárlás jövője már most megérkezett

A koronavírus járvány világszerte megváltoztatta a vásárlási szokásokat, a fogyasztói viselkedést. Országonként, régiónként eltérő szabályozások, korlátozások, karantén, kijárási tilalom, a nem feltétlen szükséges üzletek bezárása, a szolgáltatások szüneteltetése mind hozzájárultak ahhoz, hogy az…

Tovább Szólj hozzá

online vásárlás koronavírus

2020. dec 01.

Készülj fel már most 2021-re! Íme, milyen trendek várhatók!

írta: Sáringer Viktória
Készülj fel már most 2021-re! Íme, milyen trendek várhatók!

A közösségi média már többször bizonyította alkalmasságát, hogy a márkáknak eredményesen, költséghatékonyan segít elérni a fogyasztókat, és ha jó a kommunikációs stratégiánk, a konverzió sem marad el. Azonban mindig annyi a változtatás, újítás, hogy szinte elengedhetetlen egy közösségi média…

Tovább Szólj hozzá

ötletek trend tippek posztok koronavírus

2020. nov 30.

Mi az a Facebook pixel, és hogyan kell használni?

írta: K.Klarissza
Mi az a Facebook pixel, és hogyan kell használni?

Ha Facebook-hirdetéseket használsz, van egy kulcsfontosságú eszköz, amely elengedhetetlen ahhoz, hogy a legtöbbet hozzuk ki a hirdetési költségvetésből: ez pedig nem más, mint a Facebook pixel. Mi az a Facebook pixel? A Facebook pixel egy kód, amelyet el tudsz helyezni a weboldaladon. Olyan…

Tovább Szólj hozzá

hirdetés tipp tippek

süti beállítások módosítása