2021. nov 11.

Így érd el, hogy az emberek ne ugorják át YouTube-hirdetéseidet! - II. rész

írta: Sáringer Viktória
Így érd el, hogy az emberek ne ugorják át YouTube-hirdetéseidet! - II. rész

Azért készítünk a YouTube-ra átugorható hirdetéseket, mert ez hosszabbak lehetnek 15 másodpernél, így hosszabb üzenetet is átadhatunk, több információt közölhetünk. Ám el kell érnünk, hogy a felhasználók ne akarják továbbkattintani a hirdetést 5 másodperc megtekintése után. Ez nem egyszerű, de most…

Tovább Szólj hozzá

tartalom hirdetés videó ötletek videós hirdetés Youtube csatorna Youtube tippek YouTube hirdetés YouTube videó videóba ágyazott hirdetés

2021. nov 10.

Így növeld követőid számát a közösségi oldalakon!

írta: Sáringer Viktória
Így növeld követőid számát a közösségi oldalakon!

Ahhoz, hogy márkádat népszerűsíteni tudd, fel kell keltened az emberek figyelmét. A mai világban ez már nem olyan egyszerű, hiszen egyszerre számtalan dologgal vagyunk elfoglalva, mindenhonnan ömlenek ránk a reklámok, hirdetések és annyi mindent láttunk már, hogy nem egyszerű egy cégnek kitűnnie a…

Tovább Szólj hozzá

optimalizálás követő követők posztolás tartalommarketing posztolj követőszerzés közösségi profil

2021. nov 09.

Marad az influencer marketing?

írta: Sáringer Viktória
Marad az influencer marketing?

Egy 2021-es, influencereket vizsgáló jelentésben több, mint 5000 marketingügynökséget, márkát és más releváns szakembert kérdeztek meg, hogy megismerjük véleményeiket, meglátásaikat, és betekintést nyerjünk az iparággal kapcsolatos gondolataikba. A borzalmas 2020-as évet követően várható volt, hogy…

Tovább Szólj hozzá

marketing statisztika jelentés közösségi média marketing tippek 2021 influencer posztolás Instagram influencer marketing influencerek koronavírus covid 19 covid közösségi média jelentés

2021. nov 08.

Nem a mennyiség számít a közösségi médiában?

írta: Sáringer Viktória
Nem a mennyiség számít a közösségi médiában?

Arról sokszor olvashatunk, hogy milyen gyakran érdemes tartalmakat közzétennünk közösségi oldalainkon. Azonban nem ezen van a hangsúly! Nem az számít, milyen gyakorisággal posztolunk, hanem a következetesség és az érték jut fontos szerephez. Posztolhatsz naponta vagy akár naponta többször is, ha…

Tovább Szólj hozzá

kommunikáció közönség célcsoport konkurencia következetesség célközönség elemzések céltudatosság Facebook versenytársak Instagram közösségi média kommunikáció kétirányú kommunikáció

süti beállítások módosítása