Hirdetés az Instagramon II. rész

Amikor az Instagramon hirdetsz, felfedezhetnek olyan felhasználók, akik még nem követnek és cselekvésre ösztönözheted őket. A hirdetések segítségével elérhetsz olyanokat, akik valószínűleg aktivitást mutatnának a vállalkozásoddal kapcsolatban, többek között a tartózkodási helyük vagy az érdeklődési köreik alapján.
Ha van üzleti fiókod az Instagramon, kiemelhetsz egy meglévő bejegyzést vagy történetet és így máris hirdetéssé alakíthatod.
A cikk első részében végigmentünk azon az 5 ponton, amit mindenképp érdemes a hirdetések előtt meghatároznod. Ha nem olvastad az első részt, először azzal kezdj! Ide kattintva eléred!
Ha pedig készen állsz a hirdetés elkezdéséhez, vágjunk is bele!
Hirdetésed elkészítése során számos funkció áll rendelkezésedre, melyek pontos beállítása segít az eredményesebb hirdetés elkészítésében.
1. Válaszd ki a kiemelni kívánt bejegyzést vagy történetet
Itt azt a szempontot érdemes elsődlegesen figyelembe venned, hogy melyik bejegyzés vagy story szolgálja leginkább a hirdetési célodat.
-
Olyan bejegyzést vagy történetet válassz, amely egy népszerű terméket/termékeket, a vállalkozásod nyújtotta előnyöket vagy ügyfél-visszajelzéseket mutat be.
-
Olyan bejegyzéseket és történeteket keress, amelyek érdeklik a célközönségedet és közelebb visznek az elérni kívánt céljaidhoz.
-
A szokványos hírfolyambeli bejegyzésekhez hasonló egyszerű fényképek és videók a legjobbak arra, hogy megragadd a célközönséged figyelmét.
2. Válassz célhelyet
A célhely nem más, mint ahová irányítani szeretnéd azokat a felhasználókat, akik rákattintanak a hirdetésedre. Erre az alábbi lehetőségeid vannak:
-
Instagram profil: akkor legyen ez a célhely, ha a termékeidet, a szolgáltatásaidat vagy a portfóliódat szeretnéd bemutatni.
-
Vállalkozás webhelye: akkor küldd ide a felhasználókat, ha azt szeretnéd, hogy böngésszenek az online boltodban, további tudnivalókat találjanak egy eseménnyel kapcsolatban, vagy regisztráljanak egy különleges ajánlatra vagy egy levelezőlistára.
-
Direkt üzenetek: ebben az esetben arra ösztönözheted a felhasználókat, hogy írjanak neked közvetlenül üzenetet. Ez akkor igazán hasznos, ha a célod több kérés, időpontfoglalás vagy megkeresés elérése a potenciális ügyfelektől.