Tippek karácsonyi kampányaidhoz II. rész
Karácsonykor kreativitásoddal és ötleteiddel kitűnhetsz a tömegből és sikereket érhetsz el közösségi média kampányaiddal. Azonban nem is olyan egyszerű végiggondolni, mi az, ami az ünnepi szezonban érdekes lehet a felhasználóknak. Az első részben már megosztottunk 3 tippet, most pedig még gyűjtöttünk pár további ötletet, amik kiindulópontként szolgálhatnak bejegyzéseidhez és vizuális tartalmaidhoz.
Vágjunk is bele!
4) Ajándékötletek
Az ajándékkalauzok az ünnepek alappillérei. A karácsony pedig hivatalosan is az ajándékozás ünnepe. Sok vásárló a közösségi médiához fordul termékajánlatokért, tehát az ünnepi ajándékötletek ajánlását hiba lenne kihagyni!
Sőt, akár még tovább is vihetjük eggyel az ajándék útmutatót, mert egyes felületeket már direkt módon vásárolhatnak is az emberek. A közösségi kereskedelem egyre népszerűbb és a feszült, karácsony előtti ajándékvásárlós rohangálásban nincs is jobb, mint egy helyen meglelni a legjobb ötleteket és pár kattintással már meg is rendelni. Otthonról, kényelmesen, biztonságosan és a lehető legstresszmentesebben. Az idei ünnepi szezonban mindenkinek szüksége lesz egy kis stresszmentesítésre. Így amennyiben már van Facebook és Instagram boltod, vagy már régóta halogatod a beállításukat, használd ki ezt a lehetőséget is!
Hogyan szerezhetsz forgalmat ajándék útmutatóidnak? A képgalériák, a diavetítéses videók, az infógrafikák, a képgalériák és a rövid, tartalmas videók mind jó választásnak bizonyulhatnak. Ha ezeknek egyvelegét használod, akkor még jobb esélyeid vannak arra, hogy az emberek szívesen megnézzék ajánlásaidat.
Ha bevetsz hirdetéseket is, akkor mindenképp olyan linket válassz, amely azonnal az ajánlatokhoz viszi a vásárlókat. Az emberek nem szeretnek plusz köröket futni. Rövid, tömör szövegezés, figyelmet megragadó vizuális tartalom és egy pontos, direkt link – talán ez a leginkább vásárlóbarát módszer.
Minden közösségi média platformnak van egy sajátos iránymutatása a képméretre, a videó méretére, a képarányra, a fájlméretre és így tovább. Igen, újrahasznosíthatod a tartalmat a különböző platformokon, de optimalizálás nélkül nem érdemes.